ارسال پاسخ

۹ مرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4134

pvc-asso.ir

بازار جهانی پلی وینیل کلراید کلرینه شده (CPVC) از سال 2021 تا سال 2027

بازار جهانی پلی وینیل کلراید کلرینه شده (CPVC) در سال 2020، 3.03 میلیارد دلار آمریکا تخمین زده شد و پیش بینی می شود در سال 2027 با رشد مرکب سالانه 10% به 6.5 میلیارد دلار برسد.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:    

 

پلی وینیل کلراید کلرینه شده به عنوان یک ترموپلاستیک مهندسی پیشرفته با کلرینه کردن  رزین  PVC تولید می شود.

افزایش نگرانی های ایمنی و استفاده از آب افشان ها باعث رشد  این بازار می شود.

سیستم اطفای حریق شامل یک سیستم لوله کشی توزیع آب است که روی دیوارها و سقف ها نصب می شود. سر آب افشان ها در صورت بروز آتش سوزی به دمای فعال شدن می رسد، آب را با فشار زیاد روی شعله های آتش پاشیده تا آن را خاموش کند. در سال های اخیر این سیستم ها در بخش های حمل و نقل و مسکونی محبوبیت یافته اند. شرکت های مختلف بیمه نیز مشوق هایی را برای نصب این سیستم ها ارائه می دهند که منجر به افزایش فروش آنها در سراسر جهان شده است. CPVC به عنوان یکی از متریال های مهم در تولید آب افشان ها در نظر گرفته می شود.

برای اجرای سامانه  cpvc با اتصالات از یک چسب حلال سفارشی استفاده می شود که با ابزارهای معمول و اقتصادی توسط هر نصابی که آموزش های مقدماتی دیده است، می تواند انجام شود. استفاده از آب افشان ها به بخشی اساسی در هر صنعت فرآوری یا تولیدی مانند نفت و گاز، داروسازی، ساخت و ساز تبدیل شده است و این باعث رشد استفاده از  CPVC  در ساخت آب افشان ها می شود.

افزایش تقاضای CPVC در تولید کابل برق و تیوب ها احتمالا چشم انداز رشد را نشان می دهد.

  Cpvc را می توان به دلیل مقاومت عالی در برابر حرارت و عایق بودن برای ساخت مجرای کابل برق الکتریکی با ولتاژ بالا استفاده کرد. لوله cpvc فقط یک دویستم   رسانایی گرمایی لوله فولادی را دارد و دارای ضریب اصطکاک کوچکی است که باعث می شود در هنگام جمع آوری و انتقال نفت خام از لحاظ عایق حرارتی و بهبود جریان نفت خوب عمل کند. این خصوصیات CPVC در تولید انواع مواد مستحکم و غیر خورنده که به ویژگی های مقاومت حرارتی و مکانیکی قوی نیاز دارند ، مورد استفاده قرار می گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد