ارسال پاسخ

۶ مرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4126

pvc-asso.ir

تولید نرم کننده DPHP مبتنی بر مواد تجدید پذیر

شرکت Perstorp با استفاده از مفهوم تعادل جرمی ، یک نرم کننده با اهداف عمومی و تا حدی مبتنی بر ماده اولیه تجدیدپذیر معرفی کرده است.

 

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:    

 

Emoltene™100PRO   یک فتالات دی پروپیل هپتیل (DPHP) است که برای پشتیبانی از منابع پایدار مواد اولیه تجدیدپذیر و بازیافت شده و کاهش انتشار دی اکسید کربن در سراسر زنجیره ارزش طراحی شده است. Emoltene™100PRO برای فرمولاسیون پی وی سی قابل انعطاف استفاده می شود. کاربران می توانند همان عملکرد نرم کننده های Perstorp موجود را با کاهش ردپای کربن داشته باشند. Emoltene™100PROدر دو گرید در دسترس خواهد بود. Emoltene™100PRO14 و Emoltene™100PRO14 IRG با سطوح مختلف محتوای تجدیدپذیر براساس تعادل جرمی: اولی حاوی 14% محتوای تجدید پذیر که اکنون در دسترس است و دومی با 71% محتوای تجدید پذیر که انتظار می رود در آینده نزدیک در دسترس باشد.

محتوای تجدید پذیر گرید اول Emoltene™100PRO گازی زیستی است که جایگزین گاز طبیعی فسیلی به عنوان ماده اولیه شده است. Emoltene™100PRO و تمام محصولات زیستی Perstorp طبق سیستم ISCC PLUS (گواهینامه بین المللی کربن و پایداری) دارای گواهینامه هستند. توانایی ارائه یک نرم کننده شناخته شده و اثبات شده با ویژگی های زیست محیطی بهبود یافته ، نقطه عطفی مهم در کاربردهای نرم پی وی سی در آینده است. "

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد