ارسال پاسخ

۲ مرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4112

pvc-asso.ir

دستگاه بازرسی پروفیل ها، شیلنگ ها و تیوب ها

دستگاه اندازه گیری . ProfilControl 7 DX ICSM از Pixargus که هم به صورت مستقل و هم در خط تولید قابل استفاده است و می تواند دیواره ها، لایه ها و مقاطع پروفیل، شیلنگ و تیوب ها را درست پس از بریده شدن، بازرسی کند.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:    

 

این دستگاه می تواند مقاطع  داخلی و خارجی پروفیل ها را تا عرض 9.8 اینچ  با سرعت خط تا 262 فوت در دقیقه اندازه گیری کند. این دستگاه همچنین می تواند درصد محتوای بازیافتی در ترکیب مواد پروفیل ها را ارزیابی کند. Pixargus می تواند نسخه های سفارشی دستگاه را که در اندازه های مختلف در دسترس است با قطر استاندارد تا 23.6 اینچ ارائه دهد. تفاوت این دستگاه با نسخه های قبلی این است که می تواند هم مقاطع داخلی و هم خارجی را اندازه گیری کند. نسخه قبلی ProfilControl7 فقط قادر به اندازه گیری کانتورهای خارجی پروفیل بود. ProfilControl 7 DX ICSM همانطور که از ICSM مشخص است به معنای اندازه گیری سطح مقطع های داخلی پروفیل است. نوآوری ها شامل فناوری جدید نور لیزر/ LED و ترکیب نرم افزار ProfilControl7 است که اندازه گیری های واقعی را با مقادیر مرجع مقایسه می کند.

از مزیت های این دستگاه، تشخیص سریع و دقیق نقص، امکان اصلاح سریع مشکلات و کاهش ضایعات است. این دستگاه نیاز به فرایندهای اندازه گیری دستی را از بین می برد و برخلاف سیستم های آفلاین ، می تواند تمام پروفیل های یک بچ را بررسی کند ، نه فقط نمونه های تصادفی. برای اطمینان از دقت، از سنسورهای چند دوربینه استفاده می کند که قادر است تداخل ناشی از آلودگی ایجاد شده در تکنیک های برش گرم را نادیده بگیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد