ارسال پاسخ

۲ مرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4110

pvc-asso.ir

رشد بازار لوله های OPVC با فناوری بهینه ماشین آلات

شرکت molecor از زمان تاسیس در سال 2006 ، رشد چشمگیری داشته است و امروزه به عنوان بزرگترین و باتجربه ترین شركت تولیدكننده لوله PVC-O با كارخانه های تولیدی در اسپانیا ، مالزی ، آمریكای جنوبی و آفریقای جنوبی شناخته می شود.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:    

 مدیر توسعه تجارت در molecor  اظهار داشت: به لطف سالها تجربه، لوله های تحت فشار عالی را با نسبت قیمت / عملکرد بی نظیر تولید می کنیم. پی وی سی ماده اولیه ایده آل برای تولید لوله است. زیرا با توجه به طیف وسیعی از خواص خوب، دارای قیمت نسبتا مناسبی است. زمانی که با لوله های فلزی، رقابتی مقایسه می شوند، لوله های پلاستیکی در مقاومت در برابر خوردگی و نحوه لوله گذاری نمره بهتری می گیرند. در مقایسه با لوله های پلی اتیلن، لوله های  PVC  با حدود 15 تا 20% قیمت مواد پایین تر، برنده می شوند.

ویژگی خاص دیگر لوله های OPVC مشخصات مکانیکی ایده آل آنها با سطح مقطع بیشتر برای انتقال جریال بیشتر است که از یک روش تولید خاص نتیجه می شود. این روش شامل دو مرحله فرایندی است: تولید یک لوله اولیه با ضخامت بالا با استفاده از یک خط اکستروژن لوله PVC استاندارد و به دنبال آن گرم کردن این لوله پروفرما و شکل دهی بیشتر لوله  با آرایش یافتگی در یک قالب مخصوص. درحالی که طول لوله بدون تغییر باقی می ماند، این کار منجر به دو برابر شدن قطر خارجی و کاهش قابل توجه در ضخامت دیواره می شود. در طول فرایند آرایش یافتگی، مولکول های پلیمر با حفظ خواص مکانیکی بالا در جهت حلقه آرایش می یابند.  از جمله این خواص مکانیکی می توان مقاومت در برابر ضربه، عدم انتشار ترک، مقاومت در برابر خستگی را نام برد. در مقایسه با لوله های  uPVC،  لوله های  OPVC تا 50% ضخامت دیواره نازک تر برای لوله با رده فشاری یکسان، ارائه می دهند.

وزن سبکتر درهر متر ، در مقایسه با لوله های فلزی یا پلی اولفین، حمل و نقل را بسیار تسهیل می کند .این مزایا باعث افزایش تقاضای جهانی برای لوله های OPVC در تمام بخش های مدیریت آب می شود. شرکت Molecor در حال حاضر هفت خط اکستروژن از battenfeld-cincinnati را در کارخانه اصلی تولید خود در لوچس برای تولید لوله های OPVC با قطر خارجی از 90 تا 1200 میلیمتر راه اندازی کرده است. همه این خطوط مجهز به اکسترودرهای دومارپیچ موازی با عملکرد بالا از سری  twinEX، قالب های لوله عنکبوتی OPVC با خنک کننده داخلی و کلیه اجزای پایین دست مورد نیاز مانند حمام خلا و اره برش است. مولکور برای خط تولید خود و همچنین سایر تولیدکنندگان  OPVC، اجزای خط برای مرحله دوم فرایند که شامل یک ایستگاه گرمایش، ایستگاه دمنده و یک واحد خنک کننده است، تولید می کند. البته به گفته مدیر توسعه تجارت این شرکت، برای بهینه سازی مداوم فناوری ماشین ها، شرکت Molecor ، از تجربه خود در تولید لوله استفاده می کند.

battenfeld-cincinnati و Molecor هم اکنون بیش از 15 خط تولید لوله های PVC-O در سراسر جهان به مقاصدی مانند هند ، قزاقستان ، مالزی و استرالیا به طور مشترک فروخته اند.

طبق گفته ی Gernot Dorn : خطوط اکستروژن کامل و کاملاً هماهنگ با فناوری Molecor به تولید کنندگان لوله یک مزیت رقابتی واضح می دهد."

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد