ارسال پاسخ

۲۶ تير ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4083

pvc-asso.ir

بازار مواد افزودنی پلاستیک به 59.9 میلیارد دلار تا سال 2026 می رسد

پیش بینی می شود که بازار افزودنی های پلاستیک با نرخ رشد مرکب سالانه 5.6% از 45.6 میلیارد دلار در سال 2021 به 59.9 میلیارد دلار در سال 2026 برسد.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:   

 

بسته بندی بزرگترین مصرف کننده نهایی بازار مواد افزودنی پلاستیکی است . آسیا اقیانوسیه (APAC) از نظر حجم و ارزش بزرگترین بازار افزودنی های پلاستیک در سال 2020 بود. عواملی مانند تقاضای روز افزون صنعت بسته بندی، صنعتی شدن سریع در اقتصادهای در حال رشد مانند چین و هند و افزایش تقاضا برای قالب های پلاستیک در وسایل نقلیه الکتریکی، بازار مواد افزودنی پلاستیکی را هدایت می کند.

عامل عمده ای که به رشد صنعت بسته بندی کمک می کند ، شهرنشینی سریع ، تغییر سبک زندگی مصرف کننده ، روند اقتصادی و افزایش آگاهی بهداشتی در بین طبقات مختلف مصرف کنندگان و توسعه مواد و فناوری بسته بندی است. خواص مختلف پلاستیک ها ، از جمله دوام ، هزینه پایین ، مقاومت در برابر خوردگی، آب و مواد شیمیایی و هدایت حرارتی پایین ، آنها را برای استفاده در کاربردهای مختلف مناسب می کند. افزایش استفاده از پلاستیک در بسته بندی های سنگین و سبک ، تقاضا برای مواد افزودنی پلاستیکی را ایجاد می کند. تقاضا برای نرم کننده ها ، بازدارنده های شعله و استابلایزر ها با افزایش تقاضا برای پلاستیک در بسته بندی در حال افزایش است.

APAC بزرگترین بازار افزودنیهای پلاستیکی است که چین عمده ترین آن به شمار می رود و انتظار می رود رشد چشمگیری داشته باشد. افزایش استانداردهای زندگی در کشورهای در حال ظهور در APAC عامل اصلی رشد این بازار هستند.

پیش بینی می شود افزایش جمعیت در این منطقه همراه با توسعه فناوری ها و محصولات جدید، این منطقه را به مقصدی ایده آل برای رشد بازار مواد افزودنی پلاستیکی تبدیل کند. رونق بخشیدن به صنعت خودرو ، کالاهای مصرفی و بسته بندی و پیشرفت در فرایند تولید برخی از عوامل اصلی رشد بازار در APAC هستند. انتظار می رود کشورهایی مانند هند و چین به دلیل افزایش تقاضا از صنعت خودرو ، رشد بالایی در بازار مواد افزودنی پلاستیکی داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد