ارسال پاسخ

۲۳ تير ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4078

pvc-asso.ir

درآمد BSK در نیمه اول سال، 22 درصد افزایش یافت

شرکت Bashkir Soda (BSK) در روسیه گزارش داد که درآمد این شرکت در نیمه اول سال مالی 2021 به 28.2 میلیارد روبل رسیده است و 22% افزایش را نسبت به مدت مشابه سال مالی 2020 نشان می دهد.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:   

 

در همان زمان سود حاصل از فروش نیز 37% افزایش یافته و در حال حاضر بیش از 10 میلیارد روبل است. همچنین برنامه ریزی شده است که یک رکورد تاریخی برای سود خالص تعدیل شده( به استثنای سود سهام دریافتی از شرکت های تابعه) ثبت شود که مبلغ آن به 7.8 میلیارد روبل می رسد. این مقدار در سال گذشته 5.7 میلیارد روبل بوده است. این شرکت رشد رکورد شاخص های مالی را با وضعیت مطلوب بازار در بازارهای فروش ، افزایش فروش انواع اصلی محصولات به ویژه پلی وینیل کلراید سوسپانسیون(spvc) و بی کربنات سدیم خالص مرتبط می داند.

در سال 2021، شرکت  Bashkir Soda قصد دارد که موقعیت خود را تقویت کند . به گفته مدیر BSK در حال حاضر اهدافی را برای دهه آینده تعیین کرده ایم و تمام تلاش خود را برای دستیابی به آنها و بهبود شاخص های فعلی انجام خواهیم داد. براساس گزارش SCANPLAST، شرکت BSK در ماه می 23800 تن تولید داشت.  از ژانویه تا می سال جاری، حجم کل تولید رزین در شرکت BSK به 117300 تن رسید که 2% بیشتر از سال قبل است. امروز "BSK" یکی از بزرگترین مجتمع های شیمیایی کشور است. این شرکت در تولید خاکستر سودا و جوش شیرین رتبه نخست را در روسیه دارد و همچنین یکی از رهبران تولید PVC ، کاستیک سودا و ترکیبات کابل است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد