ارسال پاسخ

۲۱ تير ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4062

pvc-asso.ir

سرویس مقاوم سازی اکسترودرها برای افزایش طول عمر

باوسانو برنامه جدیدی را برای افزایش بیشتر عمر اکسترودرهای تولید قبلی خود جهت افزایش کارایی و عملکرد آنها راه اندازی کرده است. (بخش دوم)

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی 

 

این برنامه عمدتا خطوط اکستروژن را که بین سالهای 20005 و 2010 فروخته شده است، در نظر دارد. با این حال، این برنامه برای مدل های جدید تر که هنوز به جدیدترین فناوری های کنترل الکترونیکی و ایمنی مجهز نیستند، نیز در دسترس است. هدف از این کار این است که این سیستم ها را با مفهوم جدید یک شرکت داده محور تطبیق دهیم. با استفاده از این روش میتوان ماشین ها را به یکدیگر اتصال داد و  داده ها را جمع آوری و پردازش کرد . همچنین از این طریق می توانیم اطلاعات مفیدی را برای ارزیابی فرایندهای تولید استخراج کنیم. این مقاوم سازی پانل اپراتور را که طول عمر کمتری نسبت به قطعات مکانیکی مانند مارپیچ دارد مورد هدف قرار می دهد. به گفته ی شرکت، در صورت خرابی البته چندین سال بعد از راه اندازی، یافتن قطعات یدکی اصلی همیشه امکانپذیر نیست.

باوسانو دو راه حل را ارائه می دهد . یک مورد که در آن به جای پنل کنترل الکترونیکی VEDO ML/Digistar از کنترل اکسترودر دیجیتال 4.0 با صفحه نمایش خازنی ،چند لمسی 15 یا 21 اینچ استفاده می کند، سیستمی که پارامترهای اصلی فرایند را بررسی و ضبط می کند. روش دیگر، برای یکپارچه سازی پیشرفته تر، باوسانو پیشنهاد نصب Orquestra ( مدیر داده IIoT) را می دهد که این امکان را می دهد که همه ماشین های سایت باهم متصل شوند و امکان نظارت مستمر برای تشخیص هوشمند و تعمیر و نگهداری قابل پیش بینی قبل از خرابی را خواهد داد. یکی از مزایای اصلی مقاوم سازی این است که اکسترودر خود را با کسری از هزینه یک ماشین جدید، به روزرسانی و نو کنید. "مورد دیگر افزایش ظرفیت تولید است." این مقاوم سازی هزینه های خود را پرداخت می کند و بازده سرمایه گذاری اصلی را افزایش می دهد. اجرای برنامه های مقاوم سازی به معنای بهبود ایمنی ماشین و کاهش زمان واکنش  این سیستم کنترل  است در حالی که توانایی جمع آوری و ذخیره داده های فرآیند را افزایش می دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد