ارسال پاسخ

۲۰ تير ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4052

pvc-asso.ir

سرمایه گذاری روی خطوط اکستروژن باعث حفظ بازده تولید می شود

اکسترود کننده های لوله و پروفیل برای حفظ تقاضای تولید به سرمایه گذاری روی خطوط اکستروژن جدید ادامه می دهند یا حداقل خطوط موجود را دوباره بازسازی می کنند. بخش نخست (سرمایه گذاری روی خطوط اکستروژن جدید)

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی

با وجود مشکلات مداوم ناشی از پاندمی، شرکت های اکستروژن هنوز روی تجهیزات جدید سرمایه گذاری می کنند از جمله خطوط کامل برای تولید لوله و پروفیل ها.

به عنوان مثال،  شرکت پروفیل های پلاستیکی استرالیا( APP)- تولید کننده لوله و پروفیل مستقر در سیدنی ، اخیرا روی خطوط اکستروژن جدید باوسانو ایتالیا سرمایه گذاری کرده است. این شرکت ها بیش از 20 سال است که با هم همکاری می کنند.APP برای کاربردهایی مانند مهندسی هیدرولیک، برق و عمران بیش از 100 تن تیوب PVC و پروفیل در روز پردازش می کند.

خطوط اکستروژن باوسانو شامل فناوری هایی مانند انرژی هوشمند، مولتی درایو و کنترل اکسترودر دیجیتال 4.0 است. تکنولوژی مولتی درایو Bausano به علت گشتاور کرنش توزیع شده بر دو جفت موتور، تنش را به طور قابل توجهی روی شفت موتور، چرخ دنده ها و مارپیچ ها کاهش میدهد. این امر منجر به قدرت بالاتر در مارپیچ ها می شود و تاثیر مثبتی روی توان تحویل داده شده از نظر دقت و صرفه جویی در مصرف انرژی دارد. درمقایسه با سیستم های معمول،توزیع مبتکرانه حرکت(motion) مولتی درایو، احتمال بروز خطا را در اثر تنش بیش از حد بر روی اجزای مکانیکی کاهش میدهد که این امر افزایش میانگین طول عمر دستگاه را تضمین می کند. سیستم انرژی هوشمند این شرکت امکان گرمایش سیلندر بدون تماس را از طریق یک میدان مغناطیسی متناوب فراهم می کند و در نتیجه باعث کاهش قابل توجهی در سایش می شود و تا 35% در انرژی صرفه جویی می شود.

سرانجام کنترل اکسترودر دیجیتال 4.0 با پردازش گزارش ها و نمودارها در زمان واقعی، به منظور آنالیز آسان و دقیق پارامترهای اکستروژن در هر مرحله از چرخه تولید، کنترل مداوم سیستم را انجام می دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد