ارسال پاسخ

۲۰ تير ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4049

pvc-asso.ir

قیمت پی وی سی اروپا در ماه جولای برای بازار های CIS در حدود 40 یورو در هر تن رشد کرد.

مذاکرات در مورد قیمت پلی وینیل کلراید اروپا (PVC) که قرار است در ماه جولای به کشور های CIS حمل شود، آغاز شد.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:

 

طی چند ماه گذشته تولیدکنندگان اروپایی کمبود عرضه و روند صعودی قیمت را تجربه کرده اند. براساس گزارش قیمت  ICIS-MRC، تامین کنندگان از افزایش قیمت 40 تا 50 یورو در هر تن برای حمل محموله ها در جولای خبر داده اند. از اواسط سال گذشته ، عامل اصلی در قیمت گذاری تولیدکنندگان اروپایی عدم تعادل در عرضه و تقاضا بوده است که منجر به افزایش مداوم قیمت ها برای مدت طولانی شده است.  تداوم کمبود پلیمر در این منطقه در ماه جولای منجر به روند صعودی قیمت شده است.

تولیدکنندگان اروپایی از افزایش قیمت صادرات برای بازارهای کشورهای CIS در ماه جولای به میزان 40-50 یورو در هر تن خبر دادند. رشد قیمت صادراتی پی وی سی در اروپا بیش از یک سال است که ثبت شده و در این مدت قیمت پی وی سی بیش از دو برابر شده است. اما  علی رغم سطح رکورد جدید قیمت ها، تقاضا برای  PVC هنوز در سطح خوبی است. رزین با  K=58/70 شدیدترین کمبود را به خود اختصاص داده است در طی چندین ماه بسیاری از خریداران نتوانستند نیازهای خود را برای این گریدها از تولیدکنندگان اروپایی تامین کنند.

همانند ماه قبل ، برخی از خریداران از نبود سهمیه صادرات PVC برای تولید کنندگان خاص در اروپا برای محموله های ماه جولای به دلیل تعمیرات برنامه ریزی شده گزارش دادند. به طور کلی معاملات محموله های پلی وینیل کلراید سوسپانسیون به بازارهای CIS در محدوده 1390 تا 1460 یورو در هر تن FCA بحث شد، درحالی که معاملات ماه گذشته  در محدوده 1350 تا 1410 یورو در هر تن توافق شده بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد