ارسال پاسخ

۲۹ خرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3920

pvc-asso.ir

دوره آموزشی آنلاین جامع مهارت‌های بازرگانی

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران (آیتک) یک دوره آموزشی آنلاین با عنوان «دوره جامع مهارت‌های بازرگانی» برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از اتاق تهران،  اتاق بازرگانی تهران که یکی از برنامه‌های خود را توانمندسازی اعضا و فعالان اقتصادی از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی و مهارت‌محور قرار داده است، برگزاری یک دوره آموزشی کاربردی در حوزه تجارت را در دستورکار قرار داده است.

 

 براساس برنامه‌ریزی موسسه آیتک، دوره جامع مهارت‌های بازرگانی به مدت60 ساعت آموزشی و با هدایت جمعی از اساتید برجسته حوزه بازرگانی  از شنبه 12 تیرماه آغاز می‌شود. روزها و ساعات برگزاری این دوره، شنبه‌ و دوشنبه از ساعت 16الی 19 خواهد بود.

سرفصل­های آموزشی این دوره به شرح زیر است:

علاقه‌مندان به حضور در این دوره آموزشی برای ثبت‌نام باید به سایت موسسه آموزش به آدرس edu.tccim.ir قسمت دوره‌های آموزشی (دوره‌های کوتاه‌مدت) مراجعه کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت، کلاس‌ها بر اساس تاریخ واریز وجه ثبت‌نام از سوی متقاضیان تشکیل خواهد شد. متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر ‌می‌توانند با شماره تلفن‌های 88107732 و 88107723 تماس بگیرند.

 • ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر از سایر دوره‌ها

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد