ارسال پاسخ

۱۲ خرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3852

pvc-asso.ir

اندازه بازار جهانی شیلنگ های صنعتی و پی وی سی

پیش بینی می شود اندازه بازار جهانی شیلنگ پی وی سی در دوره پیش بینی2021 تا 2025 با نرخ رشد مرکب سالانه 1.1% رشد کند و انتظار می رود از 917 میلیون دلار در سال 2019 به 959.9 میلیون دلار در سال 2025 برسد.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:

 

همچنین انتظار می رود بازار کلی شیلنگ های صنعتی( لاستیک طبیعی، لاستیک نیتریل، پلی اورتان و پی وی سی) از 10.2 میلیارد دلار در سال 2020 به 16.4 میلیارد دلار تا سال 2025 رشد کند. از جمله عوامل اصلی برای رشد این بازار می توان به افزایش تقاضا برای شیلنگ های صنعتی برای کاربردهای حیاتی در چندین صنعت، پیشرفت های مربوط به زیرساخت ها و افزایش تقاضا برای مواد PVC اشاره کرد.

 

انتظار می رود APAC(آسیا-اقیانوسیه) تا سال 2025 سهم قابل توجهی از بازار شیلنگ های صنعتی را در اختیار داشته باشد و با بالاترین نرخ CAGR در این دوره پیش بینی رشد کند.

بازار شیلنگ های صنعتی براساس منطقه( میلیارد دلار)

 

همچنین بیماری کووید 19 بر فروش شیلنگ های صنعتی در جهان تاثیر گذاشته است. از آنجا که تاسیسات تولید دارو در جهان هنوز فعال هستند، شیلنگ های شیمیایی و گازی همواره مورد تقاضا است. بنابراین انتظار می رود افزایش تولید دارو، تقاضای شیلنگ های صنعتی پس از کووید 19 را تحت تاثیر قرار دهد.

 

بازار شیلنگ صنعتی قبل و بعد از پاندمی کووید19

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد