ارسال پاسخ

۵ خرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3811

pvc-asso.ir

پیش بینی می شود بازار دی اکسید تیتانیوم تا سال 2028 به 32.41 میلیارد دلار برسد

براساس گزارش جدید Grand View Research، پیش بینی می شود که اندازه بازار جهانی دی اکسید تیتانیوم با رشد مرکب سالانه 8/9% تا سال 2028 به 32.41 میلیارد دلار برسد.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:

 

افزایش رو به رشد دامنه کاربرد این افزودنی در محصولاتی مانند مواد پوششی در صنعت خودرو و سیستم های فتوولتائیک، رشد بازار را در این دوره پیش بینی تعیین می کند.صنعت رنگ و پوشش در سال های اخیر عمدتا به دلیل افزایش مصرف در ساخت و ساز، خودرو، هوا فضا و انرژی، شاهد رشد چشمگیری بوده است.


انتظار می رود رشد دامنه کاربرد تیتانیوم دی اکسید به عنوان رنگدانه سفید کننده در رنگ ها و پوشش ها تاثیر مثبتی بر رشد این بازار داشته باشد. افزایش آگاهی در بین مصرف کنندگان اقتصادهای در حال ظهور، مانند کشورهای BRICS( برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی)در مورد بهداشت و مراقبت شخصی باعث رشد چشمگیر صنعت لوازم آرایشی شده است. انتظار می‌رود مصرف روزافزون این محصولات به عنوان ضد آفتاب و ماده سفیدکننده در کالاهای آرایشی، بازار کل را در این دوره پیش بینی پیش تحت تاثیر قرار دهد.


نکات مهم گزارش بازار دی اکسید تیتانیوم
• رشد این بازار عمدتا به دلیل افزایش دامنه کاربرد این محصول در پلاستیک، رنگ و پوشش و صنعت لوازم آرایشی است.


• تقاضای  TIO2دربخش پلاستیک در سال 2020 سهم قابل توجهی از درآمد را به خود اختصاص داده و انتظار می رود بالاترین نرخ رشد بیش از 9% در طول دوره پیش بینی داشته باشد.


• انتظار می رود تقاضای  دی اکسید تیتانیوم در کاربردهای رنگ و پوشش در این دوره پیش بینی با رشد سالانه مرکب 8/3% رشد کند.


• آسیااقیانوسیه به دلیل رشد صنایع کاربردی از جمله رنگ و پوشش،پلاستیک و مواد آرایشی در اقتصادهای مهم منطقه، بزرگترین بازار منطقه ای در سال 2020 بود.
 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد