ارسال پاسخ

۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3667

pvc-asso.ir

رشد7 درصدی تولید پتروشیمی ها در فروردین 1400 نسبت به فروردین پارسال

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی از افزایش 7 درصدی تولید محصولات مختلف پتروشیمی در نخستین ماه از سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نسبت به مدت مشابه در سال 99 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از نیپنا، سید جلال میرهاشمی در گفتگو با خبرنگار نیپنا، اظهار کرد: مجتمع های پتروشیمی در فروردین ماه سال جاری عملکرد قابل قبولی را به ثبت رساندند و با توجه به تامین پایدار خوراک ، تولید انواع محصولات پتروشیمی رشد مطلوبی را به ثبت رساند.

 

مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: مجموع تولید از سوی مجتمع های پتروشیمی در فروردین ماه سال جاری حدود 5.5 میلیون تن بود .

 

وی با بیان این که در سال جاری با توجه به ظرفیت های موجود و اقدام های در حال انجام، صنعت پتروشیمی ایران آمادگی دارد تا رشد تولید را محقق کند گفت: تمامی شرایط و زیر ساخت ها برای تحقق جهش تولید در صنعت پتروشیمی ایران فراهم شده است و افزون بر راه اندازی و بهره برداری طرح های جدید، با اقدام های انجام شده امسال نیز از ظرفیت های خالی تولید برخی از مجتمع های موجود نیز استفاده خواهد شد.

 

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی به رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی در دوران شیوع ویروس کرونا در مجتمع‌های پتروشیمی اشاره و تصریح کرد: واحدهای پتروشیمی همواره همکاری بسیار مطلوبی برای رعایت الزام‌های بهداشتی و همچنین در تولید مواد اولیه موردنیاز بخش بهداشت و درمان داشته‌اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد