ارسال پاسخ

۲۱ فروردین ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3577

pvc-asso.ir

رونمایی از سیستم های جدید اندازه گیری ابعاد sikaro در چاینا پلاس

یک شرکت طیف وسیعی از سیستم های اندازه گیری ، کنترل، بازرسی و آنالیز را در چایناپلاس ارائه می دهد.

برای کنترل کیفیت در هنگام اکستروژن لوله، سیکارو،Centerwave 6000 را براساس تکنولوژی امواج میلیمتری ارائه می دهد. این دستگاه دقیقا قطر، دو پهنی، ضخامت دیواره و انحنای لوله را اندازه گیری می کند.در این اندازه گیری به کالیبراسیون و سیستم اتصال نیاز نیست و تحت تاثیر دما یا نوع ماده پلاستیکی قرار نمی گیرد.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

عملکرد آسانCenterwave 6000 و دقت آن منجر به بالاترین کیفیت محصول نهایی و همچنین صرفه جویی در هزینه و بهره وری مطلوب می شود. این شرکت همچنینX-Ray 6000 Pro را به نمایش گذاشت که ضخامت دیواره، گریز از مرکز، قطر داخلی و خارجی و همچنین دو پهنی شیلنگ و تیوب ها را اندازه گیری می کند. ضخامت حداکثر سه لایه مختلف مواد قابل اندازه گیری است. Sikora همچنین سیستم های اندازه گیری قطر لیزری سری 2000 و 6000 را به نمایش گذاشت که برآمدگی های سطح لوله را شناسایی می کند.

 

برای بازرسی آنلاین و جداسازی مواد پلاستیکی، این شرکت اسکنر پیشرفته خالص سازی را ارائه می دهد که ترکیبی از اشعه ایکس با سه دوربین نوری است. این بدان معناست که می توان فلزات تا سایز 50 میکرون را در ماده اولیه شناسایی کرد.

 

 همزمان دوربین های نوری می توانند لکه های سیاه و سوختگی را در سطح پلت تشخیص دهند. پس از شناسایی پلت های دارای نقص بلافاصله از طریق هوای فشرده حذف می شوند. همچنین نرم افزاری یکپارچه، ارزیابی آماری شامل اطلاعات مربوط به اندازه، مساحت و تعداد آلاینده های شناسایی شده در حین تولید را به اپراتور ارائه می دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد