ارسال پاسخ

پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n35

pvc-asso.ir

8/دولت با کارخانه‌ها همکاری کند؛ ولی نه با تسهیلات بهره بالا

دولت چنان چه می‌خواهد اقتصاد کشور رونق یابد و اجناس چینی وارد نشود، باید تسهیلات با بهره کمتری ارائه دهد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، طالاری مدیرعامل شرکت تک ستاره گلپایگان، ضمن خوب توصیف کردن برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، درباره رکود موجود در این صنعت گفت: اکنون حدود 10 تا 15 روز است که وضع مقداری بهتر شده است.

وی در همین ارتباط تصریح کرد: با توجه به دوره پساتحریم مدتی است که در بازار شاهد جنب و جوش بیشتری هستیم، گرچه آثار آن هنوز مشاهده نشده است اما امیدواریم که با لغو تحریم ها، وضعیت بهتر شود.

این پیشکسوت عرصه تولید در همین ارتباط ادامه داد: در اصل امیدواری ما برای بهتر شدن وضع موجود به دلیل بی‌کار نشدن کارگران است که در چنین شرایطی شغل خود را از دست ندهند. بنده 200 کارگر دارم و تا کنون نگذاشته ام آنها بی‌کار شوند.

طالاری استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه را خوب ارزیابی کرد و گفت: هر کس حرکت خود را برمدار درستی قرار دهد، همه جا می تواند بفروشد. رمز پیروزی راستی و درستی است.

مدیرعامل شرکت تک ستاره گلپایگان درباره تولیدات این مجموعه به محصولاتی مانند؛ 5 لایه؛ تک لایه؛ لوله کشاورزی؛ جوشی و غیره اشاره کرد و گفت: هر نوع جنسی که مشتری بخواهد در کارخانه موجود است و ما درحال حاضر به دو کشور افغانستان و عراق کالاهای خود را صادر می‌کنیم.

وی با درخواست از دولت جهت همکاری بیشتر با کارخانه‌داران، گفت: از دولت می‌خواهیم که با کارخانه‌ها همکاری کند؛ اما نه به وسیله تسهیلات با بهره بالا. دولت چنان چه می‌خواهد اقتصاد کشور رونق یابد و اجناس چینی وارد نشود، باید تسهیلات با بهره کمتری ارائه دهد و ایران به جای وارد کردن کالا از چین، محصولات خود را به دیگر کشورها صادر کند.

طالاری در پایان گفت: اگر هدف ساختن مملکت است باید به فکر اشتغال جوانان بود و به این پرسش پاسخ داد که چرا شمار بسیاری از جوانان ما در کشورهای عربی بی‌کار هستند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد