ارسال پاسخ

۵ مهر ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3099

pvc-asso.ir

مستربچ های نابود کننده ی کرونا ویروس

شرکت Sukano مستربچ های ضد ویروس را برای پارچه های PET  و  PA توسعه داده است که اثر ضد ویروسی خیلی قوی بر پلاستیک ها دارند و به طور بالقوه به کاهش ضایعات و بهبود اعتبار پایداری کالاهای نهایی تولید شده کمک می کند.

این اثر آنتی ویروس حتی پس از شستشو نیز حفظ می شود

مستربچ های آنتی ویروس Sukano با ادغام مستقیم یک افزودنی آنتی ویروس در پلیمر با استفاده از فناوری های اختصاصی عمل می کنند.قدرت این فناوری در این است که اثر آنتی ویروس نه تنها در طول استفاده از محصول ثابت باقی می ماند بلکه حتی پس از شستشو نیز حفظ می شود. این بدان دلیل است که ماده افزودنی بدون اینکه در محیط آزاد شود به طور مداوم بر روی سطح محصول وجود دارد.

 

سوکانو آزمایشاتی را در آزمایشگاه های مستقل تخصصی در زمینه تست میکروبیولوژیکی مطابق با استاندارد ISO 18184:2019 (پارچه ها) و ISO 21702:2019(قطعات تزریقی پلاستیک و فیلم ها) انجام داد تا به طور مستقل اثر آنتی ویروسی آن را بر روی پلاستیک ها تایید کند. نتایج نشان داد که بیش از 98% از ویروس کرونا طی دو ساعت اول از بین می روند. این آزمایشات با استفاده از ویروس آنفولانزا H1N1 و کرونا ویروس که ساختاری مشابه با SARS-Cov-2 دارد، انجام شده است.

 

مستربچ های آنتی ویروس SUKANO®  بالاترین عملکرد و دوام را دارند. اثر آنتی ویروس پارچه ها پس از چندین دوره شستشو در دمای 40  درجه سانتیگراد باقی می ماند. دستیابی به این مزیت بدون تاثیر بر خصوصیات فیزیکی پارچه ها  یا زرد شدن امکان پذیر است.

 

کاربرد در تجهیزات محافظت شخصی (PPE)

ماسک های غیر پزشکی قابل استفاده مجدد به طور معمول از پارچه هایی بدون خاصیت آنتی ویروس تولید می شوند.تولید این ماسک ها با استفاده از پارچه هایی که شامل مستربچ های آنتی ویروس SUKANO است، حتی اگر ماسک ها بعد از هر بار استفاده شسته نشوند می تواند به کاهش آلودگی ویروسی از طریق سطوح کمک کنند.

 

علاوه بر کاربردهای پارچه و منسوجات، نتایج آزمایشگاه های خارجی، کارایی این تکنولوژی را در مستربچ های با پایه ی  PA  و  PET مورد استفاده در فرایند اکستروژن فیلم و قطعات قالبگیری تزریقی تایید می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد