ارسال پاسخ

۱۷ شهریور ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3063

به دنبال اعتراض انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن نسبت به افزایش قیمت مواد اولیه؛

انجمن ملی صنایع پلیمر جلسه فوری برگزار می کند

به دنبال اعلام قیمت‌های پایه محصولات پتروشیمی، اعتراض تعدادی از تشکل‌های تخصصی، مطرح شد و انجمن صنایع ملی پلیمر ایران، جلسه‌ای فوری را با اعضای خود درخصوص این موضوع برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از اقتصادآنلاین؛ درپی اعلام قیمت‌های پایه محصولات پتروشیمی در روز یکشنبه، 16 شهریور ماه سال جاری توسط دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی و افزایش 7 تا 11 درصدی قیمت عمده کالاهای پتروشیمی که اعتراض تعدادی از تشکل‌های تخصصی را به همراه داشت، انجمن ملی صنایع پلیمر ایران جلسه‌ای فوری را با اعضای خود برگزار میکند؛ انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن نیز نسبت به این قیمت‌ها اعتراض دارد. 

 

به گزارش سعید ترکمان، رییس هیات مدیره انجمن ملی صنایع پلیمر ایران در نامه به اعضای این انجمن اعلام کرده است به دلیل رشد قیمت‌های اعلامی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی، روز سه‌شنبه مورخ 18 شهریور ماه جلسه‌ای فوری تشکیل خواهد شد. در این نامه آمده است به دلیلی شرایط رکود تورمی در بازارهای کالایی، کاهش توان واحدهای صنایع تکمیلی جهت خرید مواد اولیه و به مچینگ رفتن بعضی از مواد اولیه در شرایط فعلی و با قیمت‌های گذشته، رشد قیمت‌ها مشکلات این صنایع را بیشتر می‌کند. گفتنی است در اطلاعیه‌ای نیز که از سوی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن منتشر شده، عنوان شده که به دلیل رشد قیمت های اعلامی مواد پتروشیمی، اعضای این انجمن تا اطلاع ثانوی محصولی خریداری نکنند. در متن نامه آمده است: 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد