ارسال پاسخ

شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n292

pvc-asso.ir

نمایشگاه ساختمان 5/ وضعیت رکود بازارساختمان را متلاطم کرده است

 

نوسانات قیمت مواد اولیه و وجود لوله های غیراستاندارد آثار منفی بر فعالیت تولیدکنندگان گذاشته است.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، مرضیه محمدی مدیرفروش شرکت لوله گستر خادمی درباره چشم انداز خروج از رکود صنعت ساختمان، گفت: با وضعیت فعلی و مواردی مانند؛ قیمت مواد اولیه و رکود حاکم بر بازار، نمی توان به صورت کامل گفت که وضعیت به کدام سمت پیش می رود اما ناامید نیستیم.

وی درباره محصولات جدید این شرکت که در نمایشگاه ارائه شده است، توضیح داد: در زمینه پلی اتیلن تولید نوار تیپ است که در زمینه کشاورزی به ویژه برای سیفی جات کاربرد دارد و یک سری از اتصالات را هم به محصولات خود اضافه کرده ایم که استانداردهای لازم را هم اخذ کرده اند.

محمدی در همین خصوص ادامه داد: در زمینه اتصالات سایلنت محصولاتی را نیز تولید کرده ایم. همچنین در حال تولید برخی کالاهای حوزه مخابرات هستیم.

 

به گفته وی استقبال از این دوره از نمایشگاه صنعت ساختمان، نسبت به سال های کمتر بوده است. وی گفت: در سال های گذشته در روز اول بازدیدکنندگان بیشتری حضور داشتند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تلاش ما همواره این بوده است که محصولات جدیدی بر حسب نیاز مشتری در بازار عرضه کنیم و عقب نمانیم اما در کل وضعیت رکود بازار را متلاطم کرده است.

به گفته محمدی کالاهای این شرکت به کشورهای عراق، افغانستان، ترکمنستان و آذربایجان، صادر می شود. وی افزود:در حوزه صادرات مشکلی وجود ندارد هر چند در گمرک مشکلاتی هست.

محمدی مهمترین کشورهای رقیب در بخش پی وی سی در بازارهای هدف صادرات را ترکیه عنوان کرد.

این مدیر فروش در خصوص مشکلات موجود در حوزه پی وی سی، گفت: مشکلاتی که اکنون روی بازار تاثیر می گذارد نوسانات قیمت مواد است و همیچنین وجود لوله های غیراستاندارد که آثار منفی بر فعالیت های تولیدکنندگان می گذارد.اگر از سوی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی در این زمینه اقدامی صورت بگیرد بسیار مناسب است.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد