ارسال پاسخ

۳۱ خرداد ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2871

pvc-asso.ir

کاهش تقاضا برای پلی‌اتیلن در اروپا

تاثیر داده‌های منفی بر اقتصاد جهانی و بالارفتن سطح بدهی و آثار آن بر معاملات، تقاضای اروپایی‌ها را برای پلی‌اتلین با کاهش مواجه کرده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از پلاتس، منابع اعلام کردند: تقاضای اروپایی‌ها برای پلی‌اتیلن نسبت به سطوح مشاهده شده در سه ماه دوم با کاهش روبه‌رو شده، این در حالی است که تقاضا برای صنایع غذایی، دارویی و بسته‌بندی شرایط مطلوبی دارد.

 

با توجه به نگرانی‌های مربوط به سطح بالای بدهی که سبب کاهش سطح معاملات شده است، تولیدکنندگان نیازی به دوباره پر کردن ذخیره‌سازی‌های اضطراری رزین ندارند و به گفته منابع، افزایش هزینه بیمه‌های اعتباری، تقاضا را محدود کرده، در حالی که ریسک ناشی از سطح بالای بدهی‌ها در بعضی از کشورها افزایش یافته است.

 

منابع در اروپا اعلام کردند: این شرایط برای تولیدکنندگان صنعتی نیازمند به مواد خام پلاستیک در سراسر جهان که از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا تحت تاثیر تقاضای ضعیف قرار گرفتند، موضوع ویژه‌ای بود، از جمله این آنها می‌توان به صنایع خودروسازی و ساختمان اشاره کرد.

 

یک تولیدکننده ایتالیایی اعلام کرد: بیمه اعتباری برای همه مشتریان در حال کاهش است؛ در ایتالیا با توجه به پایه ریسک در این کشور تا 0 درصد است و این رقم برای ریسک شرکت‌ها 30 درصد است. تولیدکنندگان رزین ظرفیت اندکی برای افزایش فروش دارند.

 

این تولیدکننده گفت: مشکل این است که شرایط تقاضا در سراسر جهان در بعضی از بخش‌ها خوب بوده است، اما در بخش‌های صنعتی تا حدود زیادی ناامید کننده بوده است، این کار با شور و شوق زیادی آغاز شد اما فرصت زیادی نبود، مردم حاضر به خرج کردن پول نیستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد