ارسال پاسخ

سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n284

pvc-asso.ir

نمایشگاه ساختمان 1/ حضور ۸۰۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه امسال صنعت ساختمان

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با حضور ۸۰۰ شرکت داخلی و خارجی و ۲۳ کشور  خارجی از 22 تا 25 مرداد ماه سال جاری، برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، سال جاری، نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در حالی شانزدهمین دوره خود را تجربه می کند که شرایط بازار مسکن در رکود قرار دارد. از سویی دیگر چشم انداز رونق در آینده با توجه به شواهد و همچنین رفع تحریم ها، افق های جدید را پیش روی فعالان این صنعت گشوده است.

انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی در سالن 10 و 11 غرفه 13، آماده پذیرای حضور بازدیدکنندگان این نمایشگاه است.

در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان ۲۳ کشور بلژیک، چین، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایتالیا، اسپانیا، کره جنوبی، آفریقای جنوبی، تایوان، روسیه، ترکیه، کانادا، سوییس، سوئد، انگلیس، اتریش، دانمارک، ژاپن، هلند، نروژ و فنلاند حضور دارند.

کریمی مدیر امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران در یک نشست خبری درباره ویژگی های این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه از بین ۷۴ نمایشگاهی که در کشور برگزار می‌شود، بزرگ‌ترین نمایشگاه است که از مرحله‌ ثبت نام تا جانمایی و باقی امور با همکاری سازمان توسعه تجارت، وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت و امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی تهران به اجرا در می‌آید.

وی گفت:‌ از ۵۰ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی که در اختیار صنعت ساختمان است ۶۵۰۰ مترمربع به شرکت‌های خارجی اختصاص داده شده و مابقی در اختیار شرکت‌های داخلی است.

مدیر امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران اضافه کرد: در مجموع بیش از ۸۰۰ شرکت و کارخانه تولید مصالح ساختمانی در این نمایشگاه حضور دارند که غرفه‌های آنها در حال احداث است.

کریمی با اشاره به رشد نمایشگاه امسال در بحث حضور شرکت‌های خارجی از جمله تفاوت‌های شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در مقایسه با نمایشگاه سال قبل را ارائه‌ی برخی نوآوری‌ها از جمله عایق‌های نوین با تکیه بر فناوری‌های نانوی جدید، مصالح پایه برای ایجاد ساختمان سبز برای صرفه‌جویی در انرژی و روش‌های نوین مقابله با زلزله عنوان کرد.

کریمی با بیان این‌که در سال قبل ۴۳۰۰ مترمربع از فضای نمایشگاه به شرکت‌های خارجی اختصاص یافت، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های نمایشگاه امسال رشد حضور شرکت‌های خارجی بوده به نحوی که ۶۵۰۰ مترمربع فضا در اختیار آنها قرار گرفته است.

علاقمندان می توانند اخبار برگزاری این نمایشگاه و حضور تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی را از روزهای آینده در پایگاه اطلاع رسانی انجمن پیگیری کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد