ارسال پاسخ

۱۸ خرداد ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2827

pvc-asso.ir

مهم: شرکت های متقاضی تسهیلات، درخواست خود را به انجمن ارائه دهند

شرکت های متقاضی دریافت تسهیلات از وزارت صنعت، درخواست کتبی خود را همراه با تکمیل فرم ذیل نامه حداکثر تا تاریخ 21 خرداد ماه به دفتر انجمن ارسال کنند.

 به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی بر اساس نامه وزارت صمت تسهیلات سرمایه در گردش برای هر واحد تولیدی در سقف خداقل 20,000 ریال تا حداکثر 50,000 میلیون ریال و نرح یارانه سود تسهیلات مذکور 4 درصد می باشد.
در این نامه آمده است:


نظر به بودجه طرح اعطای کمک های فنی و اعتباری به صنایع جهت پرداخت یارانه تسهیلات به واحدهای مربوط به دفاتر تخصصی و سقف تسهیلات سرمایه در گردش در نظر گرفته شده برای واحدهای تولیدی مربوط به آن دفتر تخصصی 550,000 میلیون ریال اعلام می گردد. با توجه به عدم احراز شرایط بانک عامل توسط برخی واحدهای تولیدی معرفی شده، خواهشمند است دستور فرمایید جهت بهره مندی واحدهای تولیدی زیر مجموعه آن دفتر از تسهیلات سرمایه در گردش، فهرست متقاضیان مشمول به تشخیص آن دفتر و به ترتیب اولویت، به میزان 1,5 برابر سقف اعلام شده مذکور، در قالب فایل اکسل ارسال شود.


بر این اساس شرکت های متقاضی دریافت این تسهیلات می توانند درخواست خود را حداکثر تا تاریخ 21 خرداد ماه سال جاری به انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، ارائه دهند.


راه های ارتباطی انجمن:
نشانی:
تهران، میدان ونک، خیابان ونک، ساختمان آیینه ونک، طبقه 6، واحد 606
 
تلفن:
88786609-10
 
فاکس:
88881159

ایمیل:
info@pvc-asso.ir

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد