ارسال پاسخ

۱۸ دى ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2578

pvc-asso.ir

برگزاری نمایشگاه ساختمان اربیل/ 30 درصد یارانه نمایشگاهی + راهنما و فرم ثبت نام

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان اربیل از 6 تا 9 اسفند 1398 برگزار می شود. شرکت PYRMIDS مجری برگزاری این نمایشگاه است.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت ساختمان در منطقه از سال 2008 تا امروز در اربیل عراق، نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، تجهیزات شهری، ماشین آلات و صنایع وابسته است.


بر اساس این گزارش حضور در این رویداد با توجه به فصل ساخت و ساز در اقلیم کردستان و محدودیت مرزی کالاهای کشور ترکیه، اهمیت زیادی برای تولیدکنندگان ایرانی در بخش صنایع و خدمات ساختمانی دارد. 


بر اساس اعلام مجری نمایشگاه، هزینه قابل پرداخت برای غرفه گذاران با کسر 30 درصد یارانه نمایشگاهی به ازای هر متر مربع خواهد بود. برای اطاعات بیشتر در این زمینه اینجا را کلیک کنید.


همچنین با توجه به درخواست اتاق بازرگانی اربیل و مجلس استانی مبنی بر نیاز به کالاهای ایرانی به ویژه در حوزه صنعت ساختمان، این رویداد زمینه مناسبی برای یافتن بازارهای صادراتی در منطقه است.


علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نمایشگاه و حضور در آن می توانند با شماره 09120330305 خانم منسوخی تماس بگیرند.


همچنین برای مشاهده اطلاعات کامل شامل، مشخصات نمایشگاه، هزینه و فرم ثبت نام اینجا را کلیک کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد