ارسال پاسخ

۱۲ خرداد ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2244

pvc-asso.ir

ارتقای مارپیچ خوراک، خروجی را برای سازندگان شیلنگ افزایش می دهد

 آزمون این مارپیچ ها بسیار اهمیت دارد، زیرا در طول آزمایش طرح های متعددی برای تعیین بهترین گزینه از لحاظ خروجی و پایداری وِیژه برای برآورده کردن الزامات فرایند SWAN مورد بررسی قرار گرفت. 

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: مارپیچ های جدید نصب شده بر روی 4 اکسترودر باعث افزایش خروجی تا 33 درصد می شوند. Swan Products اخیرا جایگزینی برای مارپیچ های خوراک را توسعه داده است که سرعت تولید را بیش از 33 درصد بهبود می دهد SWAN تولید کننده پیشرو شیلنگ های آب برای بازارهای صنعتی و مصرفی در آمریکای شمالی است که چهار مارپیچ خوارک جدید را بر روی اکسترودرهای D-S دریکی از کارخانه هایش در کانادا نصب کرد.

 

 از سفارش تا نصب،  این پروژه فقط دو ماه و نیم زمان می برد و با فراهم آمدن یک راه مقرون به صرفه و افزایش بهره وری، در زمان و پول شرکت صرفه جویی می شود. طرح های جدید با کارایی و خروجی بالا شامل مارپیچ های خوراکی است که یکی از آنها  دارای سایز mm 50و سه تای دیگر mm 114است. مارپیچ های جدید قادر به پردازش شیلنگ های  pvc و TPV هستند.

 

 آزمون این مارپیچ ها بسیار اهمیت دارد، زیرا در طول آزمایش طرح های متعددی برای تعیین بهترین گزینه از لحاظ خروجی و پایداری وِیژه برای برآورده کردن الزامات فرایند SWAN مورد بررسی قرار گرفت. جیسون بیرد مهندس فرایند در آزمایشگاه Davis-Standard که سرپرستی آزمون SWAN را برعهده داشت گفت: ما توانمندی های تحلیلی را در آزمایشگاه به کار می بریم که ما را قادر می سازد تا آنچه در داخل اکسترودر اتفاق می افتد در هنگام تست مارپیچ های خوراک مختلف ببینیم. هنگامی که سرعت خروجی افزایش می یابد، برای دستیابی به یک محصول یکپارچه باید پایداری تایید شود.

 

شیلنگ های باغبانی  SWAN به فروشگاه های بزرگ ارسال می شود، لذا کیفیت و انطباق با الزامات استاندارد برای کسب و کار آنها ضروری است. ما توانستیم هم خروجی و هم پایداری و در عین حال تمام جنبه های عملکرد از دمای ذوب تا گشتاور را ارزیابی کنیم و به SWAN  اعتبار مورد نیاز برای دستیابی به نتایج فوری را بدهیم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد