ارسال پاسخ

شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n224

pvc-asso.ir

نمایشگاه چایناپلاس؛ الگویی مناسب برای تولیدکنندگان و مجریان ایرانی

نظم حاکم بر نمایشگاه چایناپلاس می‌تواند الگویی برای دیگر مجریان نمایشگاه به ویژه برگزارکنندگان نمایشگاه‌های مشابه در ایران باشد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، عباسعلی متوسلیان رئیس انجمن پی وی سی از نمایشگاه چاینا پلاس به عنوان یک رخداد مهم در صنعت پلاستیک یاد کرد و گفت: این نمایشگاه که در سطح وسیعی برگزار شد، برای صنعتگر ایرانی بسیار مفید و پرکاربرد بود که می‌تواند افق‌های جدیدی را برای تولیدکنندگان داخلی بگشاید.

 

وی در باره اهمیت این نمایشگاه با اشاره به ترکیب بازدیدکنندگان آن افزود: استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه چایناپلاس صورت گرفت. حدود 35 تا 40 درصد از شرکت‌کنندگان، بازدیدکنندگان و تجار تخصصی بودند. این مسئله نشان از اهمیت این نمایشگاه بود.

 

متوسلیان تصریح کرد: یکی از موارد بسیار مشهود، نظم حاکم بر نمایشگاه بود. انضباط در این نمایشگاه اعم از تردد و ورودی‌های نمایشگاه و حتی روز اول که پر ترافیک‌ترین روز بود، برای بازدیدکنندگان جالب توجه و البته قابل تامل بود. روز نخست با توجه به ترافیک در مبادی کنترل، با نظم تمام و بدون کوچکترین مشکلی برگزار شد. نظم موجود، تسلط برگزارکنندگان بر تمامی موارد و حتی جزئیات نمایشگاه را به خوبی آشکار می ساخت.

 

وی در همین ارتباط ادامه داد: ایستگاه‌های مستقر در خود نمایشگاه نیز برای پذیرایی و استراحت وجود داشت که این موارد می‌تواند الگویی برای دیگر مجریان نمایشگاه به ویژه برگزارکنندگان نمایشگاه‌های مشابه در ایران باشد.

 

مدیر عامل شرکت یزد پولیکا در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: حضور شرکت‌های معتبر اروپایی به ویژه نقش و حضور گسترده آلمانی‌ها در نمایشگاه چاینا پلاس، کاملا محسوس بود. در بخش مواد اولیه نیز برندهای معتبری حضور داشتند.

 

متوسلیان با اشاره به حضور پتروشیمی‌ها در این نمایشگاه، گفت: پتروشیمی‌های بسیاری در نمایشگاه حضور داشتند، حضور پتروشیمی‌های ایران نیز بسیار پر رنگ بود که در مقایسه با دوره‌های گذشته این حضور، نمود بیشتری داشت.

 

رئیس انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی با ابراز خرسندی از حضور خود در تور انجمن، گفت: انجمن برای برگزاری این تور تلاش‌های بسیاری انجام داد. بنده مانند یک عضو و همچنین به عنوان فردی که از آرای صنعتگران در این انجمن برخوردار هستم، افتخار می‌کنم که اعضای انجمن همواره حامی انجمن هستند. نکته مهم دیگر این که نگرش انجمن نسبت به صنعت پلاستیک و پلیمر، همواره تخصصی بوده و هست.

 

وی با اشاره به همکاری انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن با انجمن پی وی سی در خصوص همکاری مشترک در برگزاری این تور، عنوان کرد: حضور انجمن‌های پی‌وی‌سی و پلی اتیلن در قالب یک تور  پیام مثبت و معناداری از سوی مسئولان دو انجمن و اعضای آنها داشت. این دو انجمن در قالب یک تور حرفه ای حضور داشتند و این مسئله برای بنده  بسیار با اهمیت است. 

 

متوسلیان همچنین درباره بازدید از شرکت بیر، توضیح داد: دو انجمن با مسئولان و مدیران شرکت بیر، یک نشست مشترک برگزار کردند. شرکت کنندگان در این نشست خواستههای مشترکی در خصوص خرید ماشین آلات یا آگاهی از تکنولوژی آنها داشتند.

 

وی ادامه داد: مدیران و مسئولان شرکت مزبور، از صنعتگران نامی کشور آلمان و ترکیبی از اروپايی‌ها بودند. این شرکت از ماشین سازان بسیار خوب چین به شمار می‌رود. اطلاع از نحوه ساخت ماشین آلات و کاربرد آنها بسیار مفید بود. علاوه بر این، ترکیب مدیریتی شرکت بیر، الگوی بسیار خوبی بود.

 

متوسلیان همچنین الگو برداری صحیح از اکسترودرها و ماشین آلات بازیافت را از دیگر مشاهدات تور در این بازدید، عنوان کرد.

 

رئیس هیئت مدیره انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران ضمن قدردانی از اعضای محترم انجمن های همراه، اعضای محترم هئیت مدیره و بویژه آقای مهندس کاوه عنوان نمودند که همواره حسن اعتماد، پشتیبانی و همراهی اعضا با فعالیت های صنف ، بزرگترین انگیزه و دلگرمی همکاران دفتر جهت انجام بهینه و مترقی فعالیت های کاری خود است و در این راستا از خانم فرزانه خرمیان دبیر انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی سپاسگزاری ویژه نموده و گفت: دبیر انجمن برنامه‌ریزی اصولی و حرفه‌ای برای برگزاری این تور انجام داده بود، به نحوی که از آغاز ثبت نام تا لحظه خداحافظی در تهران، کارها بر اساس برنامه از پیش تعیین شده صورت گرفت.

 

وی در پایان سخنان خود، فضای حاکم بر تور را بسیار صمیمانه توصیف کرد و گفت: این صمیمت برای بنده یک تجربه ارزشمند بود و خرسندم که با این گروه همراه بودم؛ در حقیقت انجمن با موفقیت این تور را برگزار کرد.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد