ارسال پاسخ

۲۸ آذر ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1999

با رشد ۶ درصدی رخ داد

افزایش تولید «پی‌وی‌سی» روسیه

پی‌وی‌سی روسیه به دنبال رشد قابل ملاحظه در ۱۱ ماه نخست سال ۲۰۱۸ میلادی از رشد ۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی  به نقل از نیپنا ، بر‌اساس گزارش ScanPlast موسسه گزارش بازار (MRC)، تولید کل پلی وینیل کلراید یا پی‌وی‌سی غیر‌مخلوط روسیه به دنبال رشد قابل ملاحظه در ۱۱ ماه نخست سال ۲۰۱۸ میلادی، با افزایش ۶ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال به اندکی بیش از ۸۷۱ هزار تن رسید. تولید کل پی‌وی‌سی غیر‌مخلوط روسیه در ماه نوامبر به ۸۶ هزار و ۱۰۰ تن بالغ شد. این رقم در ماه پیش از آن ۸۵ هزار تن بود. در این میان شرکت Bashkir Soda میزان بهره‌برداری از ظرفیت (capacity utilisation) خود را افزایش داد.

 

میزان کل پی‌وی‌سی تولیدی در بازه ماه‌های ژانویه تا نوامبر به ۸۷۱هزار تن در سال ۲۰۱۸ رسید که به میزان چشمگیری فراتر از رقم ۸۲۰ هزار و ۵۰۰ تن در سال گذشته میلادی است. شرکت روس وینیل، که طرحی مشترک میان شرکت‌های سیبو و سول وین به شمار می‌رود؛ در ماه نوامبر ۲۹ هزار و ۸۰۰ تن پی‌وی‌سی و ۲ هزار و ۷۰۰ تن پلی‌وینیل کلراید امولسیونی (EPVC) تولید کرد. این رقم در ماه پیش از آن ۳۲ هزار تن بود. همچنین حجم کلتولید رزین شرکت روس وینیل در ۱۱ ماه نخست سال ۲۰۱۸ میلادی به ۳۰۵ هزار و ۲۰۰ تن رسید که در مقایسه با پارسال رشدی ۸ درصدی را نشان می‌دهد. سایر شرکت‌های تولیدکننده پی‌وی‌سی روسیه نیز در مدت یادشده کم‌و‌بیش افزایش تولید داشتند.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد