ارسال پاسخ

دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n14

pvc-asso.ir

برای صنعت پلاستیک و صنایع میانی چه تدبیری اندیشیده‌اید؟

متوسلیان خطاب به مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی ایران؛

برای صنعت پلاستیک و صنایع میانی چه تدبیری اندیشیده‌اید؟

با توجه به این که محصولات پتروشیمی 40 درصد از اقتصاد کشور را تشکیل می‌دهد، شما به عنوان مدیر عامل شرکت ملی پتروشیمی، چه تدبیری برای صنعت پلاستیک و صنایع میانی اندیشیده‌اید؟

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی‌وی‌سی، عباسعلی متوسلیان رییس این انجمن در جلسه تحلیل صادرات صنعت پلاستیک در سال 1394 که سه شنبه 15 اردیبهشت ماه با استقبال  مدیران شرکت ها و مدیران بازرگانی برگزار شد، ضمن با اشاره به جلسه برگزار شده اخیر با مهندس شعری مقدم مدیر عامل شرکت ملی پتروشیمی، اظهار داشت: این جلسه از سوی شعری مقدم به گونه‌ای دیگر اداره شد؛ به این صورت که خود ایشان 17 پرسش کلیدی در خصوص مشکلات صنعت پلاستیک را مطرح کردند که حل هر کدام مستلزم یک کار بزرگ است.

متوسلیان در همین ارتباط گفت:  بنده با توجه به این که محصولات پتروشیمی 40 درصد از اقتصاد کشور را تشکیل می‌دهد، این پرسش را خطاب به مدیر عامل شرکت ملی پتروشیمی مطرح کردم که شما به عنوان متولی برای صنعت پلاستیک و صنایع میانی چه تدبیری اندیشیده‌اید؟ ایشان نیز در پاسخ بر ضرورت جلسه‌های مشترک و همفکری بیشتر برای رفع موانع تاکید کردند. 

عباسعلی متوسلیان رییس انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران ضمن تقدیر از کمیسیون صادرات انجمن ملی برای برپایی این جلسه از تلاش‌های کمیسون‌های روابط عمومی و اداری نیز در همکاری برای تشکیل این جلسه قدردانی کرد.

این مقام مسئول انجمنی با اشاره به برپایی 68 جلسه مداوم هیئت مدیره انجمن ملی که با حضور اکثریت اعضاء و راس ساعت و حتی تا پس از ساعت موعد تشکیل و ادامه یافته است، گفت: این در حالی است که هیچ یک از اعضاء برای کار و تلاش خود انتظاری نداشتند به صورتی که حتی آغاز کار نیز با پول خود اعضاء بوده است. وی گفت: حتی اگر اکنون نیز موردی باشد اعضاء همت کرده و انجمن را یاری می‌کنند.

مدیر عامل شرکت یزدپولیکا در بخش دیگری از سخنان خود به شرکت اعضای هیئت مدیره در جلسه های خارج از انجمن پرداخت و تصریح کرد: علاوه بر برگزاری جلسه‌های هیئت مدیره، اعضاء با صرف زمان در بیش از 60 تا 70 جلسه خارج از انجمن و در نهادهای مختلف همچون، اتاق بازرگانی، وزات صنعت معدن و تجارت، پتروشیمی‌ها و جاهای دیگر، حضور یافته‌اند.

متوسلیان  در خصوص فعالیت کمیسیون‌های مختلف انجمن ملی، گفت: این کمیسیون‌ها به شدت در کنار هم و در راستای یکدیگر تلاش و حرکت کرده‌اند تا به امروز که انجمن ملی به بار نشسته است.

وی با تایید سخنان دکتر توفیقی در خصوص این که انجمن ملی چندان موثر نبوده است، تصریح کرد: با این وجود اگر از زاویه‌ای دیگر به موضوع نگاه شود انجمن ملی یک نهاد تازه تاسیس است که حتی فاقد مکان بوده و به همت یکی از اعضاء، ساختمانی در اختیار آن قرار گرفته است. اکنون این انجمن در سازمان‌های مختلف مانند، اتاق بازرگانی، وزارت صنعت و معدن و حتی مجلس دارای یک جایگاه ویژه است که باید آن را ارج نهاد.

رییس انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی‌وی‌سی، 11 عضو انجمن ملی را ستارگان صنعت پلاستیک نامید و اظهار داشت: قدرت هر انجمنی بنا به پشتیبانی و قدرت خود اعضای آن صنعت رقم می‌خورد. انجمن ملی اعضای خود را به عنوان سرمایه خویش می‌داند و تا هنگامی که با آرای شما در این مسند باشیم در خدمت صنعت و اعضاء خواهیم بود.

متوسلیان گفت: وقوع هر اتفاق مثبتی در انجمن، ناشی از حرکت‌های بزرگی است که از دیگران سرچشمه گرفته و در کمیسون‌های، روابط عمومی بازرگانی و صادرات تبلور می‌یابد.

وی در پایان اظهار داشت: به هر اندازه که تلاش شود باید به همان اندازه نیز انتظار نتیجه را داشت.

در این جلسه برخی از حاضران پرسش و دیدگاه های خود را درباره صنعت پلاستیک و مشکلات پیش روی صادرات این محصولات عنوان کردند و توفیقی پاسخ های لازم را ارائه داد. 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد