ارسال پاسخ

دوشنبه ۷ دي ۱۳۹۴
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n112

pvc-asso.ir

آرام رزاقی از آشنایی با انجمن های پلاستیک ایران و تحلیل وضعیت موجود آن ها چه می گوید؟

صمت: آقای رزاقی طی 4 ماه اخیر اخبار زیادی در خصوص نشست انجمن ماشین سازان صنعت پلاستیک و لاستیک آلمان در ایران بگوش می رسد. لطفا درصورت امکان گزارشی را از برنامه های این نشست بیان نمائید:

رزاقی: همانگونه که مستحضرید هیاتی از انجمن سازندگان ماشین آلات صنعت لاستیک و پلاستیک آلمان (VDMA)، متشکل از 20  شرکت برتر آلمان در تاریخ 16 و 17 آذرماه سالجاری به منظور توسعه همکاری های تجاری و تکنولوژیکی و برگزاری ملاقات های رو در رو با شرکت های توانمند ایرانی در هتل آزادی تهران حضور بهم می رسانند. هدف از این نشست تامین ماشین آلات و تجهیزات با کیفیت برتر جهان، همکاری های فنی و تکنولوژیکی و بازسازی، نوسازی و ارتقاء فنی ماشین آلات و خطوط تولید موجود در ایران، سرمایه گذاری مشترک در تولید ماشین آلات و تاسیس نمایندگی شرکت های آلمانی در ایران می باشد.

در این نشست کلیه انجمن های تخصصی صنعت پلاستیک و لاستیک از جمله انجمن ملی پلیمر و پلاستیک، انجمن همگن پلاستیک ایران، انجمن های لوله و اتصالات پلی اتیلن و PVC ، انجمن  تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف، انجمن تولیدکنندگان پروفیل UPVC، انجمن صنفی صنعت تایر ایران، انجمن سازندگان ماشین آلات و تجهیزات صنعت پلاستیک و لاستیک و سایر ذینفعان و متولیان صنعت پلاستیک و لاستیک و اکثر نشریات و سایت های اطلاع رسانی حضور داشته که مقرر است شرکت های سرآمد و پر توان خود را برای حضور در این نشست دعوت نمایند.

 

صمت: با توجه به دبیری جنابعالی در برگزاری این نشست نظر خود را درخصوص وضعیت کنونی صنعت پلاستیک و لاستیک ایران بیان بفرمائید:

رزاقی: از آنجائیکه طی این چندماه به عنوان دبیر اجرایی این نشست با بسیاری از دست اندرکاران این صنعت در تماس بوده و در جریان نقاط قوت و ضعف و نیازمندی های مخ

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد