ارسال پاسخ

۲۷ خرداد ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n938

pvc-asso.ir

شما بهترین دارایی بازاریابی خود هستید

هرگز نمی توانید تنها به فعالیت های بازاریابی تکیه کنید. باید به طور مداوم به دنبال روش های خلاقانه برای جذب مشتریان جدید باشید.پشت یک استراتژی بازاریابی پنهان نشوید.

«تجربه های رام، جف»

معمولا می گویند، وب سایت کامل داریم. ابزارهای عالی برای بازاریابی داریم. آگهی های تبلیغاتی ما در بین آگهی های دیگر می درخشد. اما کسب و کار به کندی پیش می رود.

 

در پاسخ می گویم: متأسفانه هرگز نمی توانید تنها به فعالیت های بازاریابی تکیه کنید. باید به طور مداوم به دنبال روش های خلاقانه برای جذب مشتریان جدید باشید.

 

پشت یک استراتژی بازاریابی پنهان نشوید. به طور کامل آن را رها کرده و به کسب و کارتان توجه کنید و به دنبال جذاب تر کردن آن باشید.

 

برای روشن شدن مطلب به این مثال توجه کنید: شما یک مزرعه دار هستید، در حالی که سطل شیردوشی در دست دارید، روی چهارپایه نشسته اید و صبورانه منتظرید گاو تغییر جهت دهد تا شیر آن را بدوشید. شما قصد دارید مدت زمان طولانی منتظر بمانید تا موقعیت قرار گرفتن گاو تا حدودی مشابه موقعیت دوشیدن شیر شود. نیاز نیست منتظر بمانید؛ کافی است سطل و چهارپایه را بردارید، به سمت گاو بروید و شیر آن را بدوشید. همین!

 

به اطراف خود نگاهی بیاندازید. آیا راکد و بی تحرک نیست؟ وقت آن است که حرکت کنید و گاوهای بیشتری پیدا کنید. به طرف مزرعه های دیگر حرکت کرده و گاوهای بیشتری پیدا کنید.

 

اگر استراتژی بازاریابی شما برای کسب و کارتان مفید و قابل اجراست و شما نیز خدمات بسیار خوبی برای آن تدارک دیده اید که صدای گاوهای بیشتری را داشته باشید، مطمئن باشید وقتی به مزرعه اصلی خود بازمی گردید، گاوهای جدید در مزرعه اول منتظر شما هستند، چرا که صحبت شما در تمام مزرعه ها پیچیده است.

 

برای رفع شبهه لازم است بگویم که با این مثال مشتریان شما را گاو خطاب نکرده ام و هیچ وقت هم تغییر جهت یک گاو را ندیده ام.
قبل از این که فعالیت بازاریابی ام را شروع کنم و پیش از آن که سخنران شوم، مدیر بازاریابی مجموعه ای بزرگ در زمینه فروش وسایل موتوری کشاورزی بودم. طی مدت زمان فعالیت در آنجا، اولویت اولم این بود که وسایل موتوری را درمحل مشتریان به آنها تحویل دهم. از این رو وسایل را در یک نمایشگاه منطقه ای کشاورزی قرار دادم. ماشین های کوچک را در سالن ورودی سوپرمارکت و ماشین های ورزشی را در جایگاه ورزشی آن گذاشتم. استقبال عمومی از رانندگی های آزمایشی، درخواست بروشور و فروش عمده، فوق العاده بود. این موفقیت تنها به این دلیل حاصل شد که صرفاً متکی به وب سایت و آگهی های بازرگانی نشدم. برند را مستقیماً به مشتری ارائه کردم.

تجربه های یک باراریاب موفق «رام، جف»

 

کسب و کار شما هر چه باشد، مرکز اصلی فعالیت های شما هر کجا باشد، مدت زمان بسیار زیادی طول می کشد تا برند و نام شما بر سر زبان ها افتاده و منتشر شود. از محیط داخلی خود خارج شوید و به صورت فیزیکی برند و کسب و کارتان را در رویدادهای شبکه ای، نمایشگاه ها، سمینارها و جلسات مختلف به شیوه ای عالی و خارق العاده معرفی کنید و بازاریابی را برای کار خود بدین شکل تعریف کنید. 

 

به خاطر بسپارید:
شما بهترین دارایی بازاریابی خود هستید.

 

بیشتر بخوانید:

راز کاغذ مچاله شده/ تبلیغات با نگاهی متفاوت

- زمانی که بازاریابی پایداری به داد شرکت‌ها می‌رسد

- مدیریت بازاریابی جهانی/ بازاریابی جهانی چیست؟

نه تکنیک موثر بازاریابی که هزینه ای برای شما ندارند

فعالیت های مدیریتی و تولیدی کارآفرینانه/ مزایای ایجاد کسب و کارهای کوچک

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد