ارسال پاسخ

۱۳ بهمن ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2080

pvc-asso.ir

12 نکته مهم صرفه جویی در هزینه ها که هر تولیدکننده ای باید بداند

با اجرای حتی تعداد کمی از ایده های صرفه جویی در هزینه هایی که ذکر می شود، شرکت شما می تواند در انتهای خط سود آور باشد. قبل از شروع به صرفه جویی در هزینه ها، به یاد داشته باشید که...

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی،  بدون شک تولید کنندگان همواره به دنبال  ایده هایی برای  صرفه جویی در هزینه ها هستند که می تواند به توسعه کسب و کارشان کمک کند. به جای کاهش هزینه های بزرگ در یک یا دو بخش، هدف بهترین راه دستیابی به کاهش هزینه ها با تلاش  برای صرفه جویی در چندین بخش کوچک است که در نهایت منجر به صرفه جویی قابل توجهی شود.


برای ارائه راهنمایی در مورد صرفه جویی هزینه ها یک لیست از 12 ایده که برای کارخانه های تولیدی بدون اینکه صنعتی خاص اولویت قرار داده شود، تنظیم شده است. تمام این راه‌ها الزاما برای سازمان یا کسب و کار شما عملی نخواهد بود، با این حال ما امیدواریم که شما بتوانید از این پیشنهادات به عنوان نقطه شروعی برای هم‎فکری در سازمان‌تان استفاده کنید.

 

1-    با ارزیابی کامل شروع کنید
همیشه با یک بررسی دقیق و واقع بینانه شروع کنید.زمانی که مشکلی پیش می آید، ارزیابی کامل اولین قدمی است که مشاوران توصیه می کنند. با اتخاذ زمان برای درک تصویر کلی و ارزیابی عینی  هر مولفه، خودتان را برای موفقیت طولانی مدت آماده کنید.

 

2-    نرخ بازگشت سرمایه را الویت قرار دهید
پس از ارزیابی نکته مهم بعدی این است که دریافتی های خود را الویت بندی کنید. اغلب تولید کنندگان  چندین سال بدون ممیزی پیش می روند که منجر به فراینده ها، روش ها و فن آوری های منسوخ شده می شود. بنابراین مهم است که یک رویکرد عینی برای الویت بندی خود داشته باشید.

 

    3-بهبود را از درون جستجو کنید
 کارکنان کارخانه شما می توانند یک منبع عالی ایده برای بهبود فرایندها باشند. مشاوران اغلب با کارگران طبقه کارگاه صحبت می کنند تا ایده هایی در مورد بهبود روند را مورد بحث قرار دهند. از آنجایی که کارگران در طبقه کارگاه کسانی هستند که دائما از فرایندها استفاده می کنند؛ آنها دیدگاه های ارزشمندی در مورد چگونگی ساده سازی و یا بهبود یافتن چیزهایی برای ایجاد ارزش دارند.


پاداش دادن به کارمندان یک راه عالی برای تحریک و افزایش تمایل کارگران برای جستجوی راه های متنوع و طرح ایده های بهبود دهنده برای صرفه جویی است.

 

4-ایده های قدیمی را بازبینی کنید
با رفتن به عقب و نگاه کردن به ایده های پیشنهادی قبلی و صرفه جویی در هزینه ها، به احتمال زیاد شما یک یا چند ایده بزرگ را پیدا خواهید کرد که در حال حاضر یا در آینده نزدیک می تواند قابل اجرا باشد.

 

5-  گرفتن استانداردهای iso 9001
   استاندارد Iso 9001:2015 اصول را برای هر سازمان تولیدی متمرکز برای ارائه محصولات با کیفیت، بهبود رضایت مشتری و فرایندهای سیستم روشن می کند.

 

6- یافتن هزینه صرفه جویی در کاهش انرژی
مصرف انرژی یکی از بزرگترین هزینه های مربوط به تولیدات صنعتی آمریکا ست. با تغییر تمرکز بر  تصمیمات تولید به سمت مدل مبتنی بر تقاضا می توانید تصمیم بگیرید که تولید را درطول دوره های آهسته بدون قطع خروجی کاهش دهید.حتی در طبقه کارخانه راه هایی برای کاهش هزینه ها وجود دارد که می تواند تاثیر قابل توجهی  در انتهای خط داشته باشد  با انجام تعمیرات HVAC، تعمیر کمپرسورهای نشتی هوا و راه اندازی برنامه هایی برای تجهیزات می توانید برای صرفه جویی در انرژی تلاش کنید.

 

 7-کار دقیق تر
با اتوماتیک کردن و یا تحکیم فرآیندهای دستی تکراری، می توانید کیفیت محصول را افزایش دهید، میزان تولید را افزایش دهید و به طور بالقوه هزینه ها را کاهش دهید. تکنولوژی همیشه در حال تکامل است و روش های جدیدی را برای انجام وظایف بسیار ساده تر، ارائه می دهد.  هر دو در طبقه کارگاه و در دفتر، از بین بردن وظایف یکنواخت از طریق استفاده از تکنولوژی یک راه عالی برای بهینه سازی هزینه های نیروی کاری است.

 

8- فروش ضایعات به فروشندگان
آیا تا به حال  این جمله را شنید اید  زباله های یک نفر گنج دیگری است. عرضه ضایعات به فروشندگان روش مفیدی است که اغلب نایده گرفته می شود. بسیاری از ضایعات کارخانه ها قابل استفاده مجدد و قابل بازیافت هستند.

 

9- مذاکره با تامین کنندگان و شرکت های حمل و نقل کالا
ایجاد ارتباطات طولانی مدت با تامین کنندگان و شرکت های حمل و نقل برای موفقیت شرکت شما ضروری است، این بدان معنا نیست که شما اولین قیمت ارائه شده را قبول کنید. از موقعیت خود به عنوان یک تولید کننده استفاده کنید و سعی کنید با مذاکرات نرخ بهتری را تصویب کنید.

 

10- دورکاری پرسنل
با دورکاری علاوه بر صرفه جویی در هزینه های جاری که برای هر کارمند صرف می شود خود کارمند نیز هزینه های کمتری متحمل می شود. هزینه های رفت و آمد روزانه کارمندان با این کار کم می شود و هم چنین در زمان رفت و آمد نیز صرفه جویی حاصل می شود. شما با استفاده از دورکاری می توانید در مقدار فضای مصرفی نیز صرفه جویی کنید و با یک دفتر کار کوچکتر کار خود را اداره کنید.

 

11- کاهش هزینه ها با فروش آنلاین
یکی از راحت ترین و کم هزینه ترین روش های تجارت فروش اینترنتی است برای شرکت خود سایت ایجاد کنید و با به نمایش گذاشتن محصولات می توانید مخاطبان خود را جذب کنید. در نظر داشته باشید سایت های دو یا چند زبانه در جذب مشتریان جهانی تاثیر گذار خواهد بود.

 

12- توجه به هزینه های طول چرخه عمر محصولات
شرکت های موفق هزینه ها را در تمامی مراحل چرخه های عمر محصولات شامل هزینه های قبل از ساخت، هزینه های مرتبط با حین ساخت و هزینه های مراحل بعد از ساخت منظور می کنند. توجه به این هزینه ها تحول بزرگی در شرکت ها ایجاد می کند. در مدیریت هزینه، هزینه های همه مراحل و نقش آن در مجموع هزینه ها اهمیت دارد مزیت این نگرش و فلسفه فراتر از افزایش سود است.


با اجرای حتی تعداد کمی از ایده های صرفه جویی در هزینه هایی که در بالا ذکر شد، شرکت شما می تواند در انتهای خط سود آور باشد. قبل از شروع به صرفه جویی در هزینه ها، باید به یاد داشته باشید که اگر چه کاهش هزینه و پس انداز خوب است اما مهم است که کیفیت کسب و کار خود را قربانی نکنید. کاهش هزینه ای که در نهایت منجر به تولید محصولات و خدمات با کیفیت پایین می شود، ارزش ندارد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد