ارسال پاسخ

۲۰ دى ۱۳۹۵
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n597

pvc-asso.ir

نمایشگاه آبیاری 4/ادعای کاهش بهره های بانکی تا 11 درصد؛ پرداخت بهره 25 درصدی!

با وجود وعده های بانک ها و سایر نهادها در خصوص کاهش بهره ها، اما متاسفانه بهره ها کاهش نیافته است. هر چند اظهار می شود که بهره بانکی 11 درصد است؛ اما بانک ها پشت پرده همان 25 درصد بهره را پرداخت می کنند. 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، داوود فارسی مدیر عامل شرکت ایمن لوله درباره ضرورت برگزاری نمایشگاه سیستم های آبیاری که اولین دوره خود را تجربه می کند، اظهار داشت: بنده با برگزاری نمایشگاه های متعدد موافق هستم، حضور داشتن بهتر از عدم حضور است؛ حتی اگر نتیجه چندانی از این نمایشگاه برای شرکت حاصل نشود.


وی با اشاره به حضور شرکت ایمن لوله در نمایشگاه های مختلف، گفت: این شرکت سالیانه حدود 7 نمایشگاه در استان های مختلف شرکت می کند. هر چند امکان دارد با وجود تعدد کارخانه ها در نمایشگاه سیستم های آبیاری، چندان حضور ما مشهود نباشد، اما بر مشارکت در نمایشگاه تاکید داریم.


وی در خصوص دلایل استقبال بیشتر تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن نسبت به پی وی سی اظهار داشت: این مورد دلایل زیادی دارد همان گونه که شاهد هستید انجمن لوله و اتصالات پی وی سی تا کنون برای مهیا شدن بستر مناسب جهت حضور این محصولات در بازار، تلاش های زیادی انجام داده است؛ اما عدم همراهی برخی از اعضا موجب شده است تا تولیدکنندگان این محصول نسبت به رقیب، عقب بمانند. 


وی اظهار امیدواری  کرد که شرایط  و بستر مناسبی برای  محصولات لوله و اتصالات پی وی سی در بازار با فعالیت های انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، مهیا شود.


فارسی در خصوص وجود نشانه های خروج از رکود، گفت: متاسفانه در این زمینه چیزی مشاهده نمی شود، مگر این که ساخت و ساز رونق پیدا کند و بانک ها شرایط را تسهیل کند. 


مدیر عامل ایمن لوله با انتقاد از بهره های بانکی و نوع تعامل آنها با تولیدکنندگان اظهار داشت: با وجود وعده های بانک ها و سایر نهادها در خصوص کاهش بهره ها، اما متاسفانه بهره ها کاهش نیافته است. هر چند اظهار می شود که بهره بانکی 11 درصد است؛ اما بانک ها پشت پرده همان 25 درصد بهره را پرداخت می کنند. 


فارسی در همین ارتباط ادامه داد: در شرایط فعلی و با این نرخ بهره های بانکی، سرمایه گذار ترجیح می دهد به جای ورود به عرصه تولید، در بانک سپرده گذاری کرده و بهره دریافت کند. 


این تولیدکننده در پایان اظهار امیدواری کرد تا با خروج بازار از رکود و تسهیل شرایط بانکی، عشق در میان تولیدکنندگان از بین نرود.

برای مشاهده اخبار ایمن لوله اینجا را کلیک کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط