ارسال پاسخ

۲۵ بهمن ۱۳۹۵
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n675

pvc-asso.ir

درخواست اعلام نظر در خصوص مجوزهای بانک مرکزی + فهرست مجوزها

وزارت امور اقتصاد و دارایی از اعضای تشکل ها درخواست کرد تا در خصوص مجوزهای اعلامی از سوی بانک مرکزی، نظر خود را اعلام و یا مجوزهای دیگر خارج از این فهرست را اعلام کنند.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، وزارت امور اقتصاد و دارایی از اعضای تشکل ها درخواست کرد تا اعضای تشکل ها نظر خود را در خصوص فهرست مجوزهای اعلامی از سوی بانک مرکزی اعلام کنند و چنان چه مجوزهایی که در این فهرست ثبت نشده است نسبت به تکمیل آن اقدام و آن را به معاونت امور اقتصادی وزارت اقتصاد و دارایی اعلام کنند.


بر اساس این گزارش اقدام فوق در راستای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور صورت می گیرد. بنابراین هیئت مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار مکلف است شرایط و مراحل صدور مجزوهای کسب و کار را به روشی سرعت بخشیده و آن را تسهیل کند.


وزارت امور اقتصاد و دارایی درخواست کرده است تا در صورت وجود مجوزهایی غیر از آن چه که در جدول زیر وجود دارد (اعم از هر گونه تاییدیه، گواهی، استعلام و...) را به فهرست مذکرو اضافه کرده و همچنین درباره مجوزهای این جدول نظر خود را اعلام کنند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد