ارسال پاسخ

۱۸ دى ۱۳۹۵
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n592

pvc-asso.ir

نمایشگاه آبیاری 3/ عدم حضور مشتریان جدید در نمایشگاه آبرسانی

دولت باید تمهیدات ویژه ای برای صادارت لوله و اتصالات به عنوان یک کالای حجیم و هزینه بر بودن حمل و نقل آن بیندیشد. 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولید کنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، سجادی مدیر فروش پلی اتیلن کرمان در باره این نمایشگاه اظهار داشت: دو محصول لوله پی وی سی و پلی اتیلن مشتری های خاص خود را دارند هر چند مشتریان حوزه پی وی سی نسبت به پلی اتین گسترده تر  هستند؛ به عبارتی مشتریان پی وی سی همه جامعه را در بر می گیرد. 
وی ادامه داد: مصرف کنندگان سایزهای بزرگ پلی اتیلن طیف های مشخص همچون؛ آب و خاک، کشاورزی و برخی پیمانکاران هستند. 
سجادی گفت: نمایشگاه محل جذب مشتریان جدید است؛ به نظر بنده چون در حال حاضر سیاست های کسب و کار تجاری در فرامرزی اجازه نمی دهد چندان فعالیت داشته باشیم، بر این اساس مشتریان ما که طیف معلومی هستند در این نمایشگاه مراجعه می کنند اما مشتریان جدید اهمیت دارند که متاسفانه در این سبد مشتریان جدید حضور ندارند. 
وی در همین ارتباط با اشاره به مشکلات صادارت لوله و اتصالات گفت: عدم امکان صادارتی چند دلیل دارد، به طور مثال جنس کالای ما از نوع حجیم است و صادرات آن به دلیل هزینه حمل و نقل دشوار است. ضرورت دارد دولت برای صادارت این کالای حجیم تمهیدات ویژه ای بیندیشد. 
سجادی با اشاره به بازار افغانستان، گفت: اگر کالای ما قرار است به افغانستان صادر شود با وجود این که لوله و اتصالات تولید ایران نسبت به تولیدات افغانستان دارای کیفیت بسیار بهتری است و حتی مشتری افغانی تمایل دارند آن را با دو برابر قیمت محصول افغانی تهیه کنند؛ اما به دلیل هزینه زیاد حمل و نقل این کالا تا 6 برابر قیمت تولید افغانستان به دست مصرف کننده می رسد.  
وی مهمترین رقیب دربازار افغانستان را خود تولیدکنندگان افغانی عنوان کرد و گفت: در این بازار هنوز تولیدکنندگان کشور ترکیه حضورر پیدا نکرده اند؛ به دلیل این که امنیت اقتصادی در افغانستان پایین است. علاوه بر این  مواردی مانند مسافت ترکیه با افغانستان و همچنین تامین مواد اولیه آنها از سوی ایران، نمی توانند با تولیدکنندگان ایرانی در بازار افغانستان رقابت کنند. رقابت کنند.

برای مشاهده اخبار شرکت پلی اتیلن کرمان  اینجا را کلیک کنید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط