ارسال پاسخ

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3726

pvc-asso.ir

هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی در شیراز برگزار می‌شود

براساس اعلام شرکت نمایشگاه بین‌المللی فارس، هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز از روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه لغایت ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ در شهرک گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی،  به دلیل شیوع ویروس کرونا، این رویداد با رعایت کامل الزامات سلامت محیط و فاصله گذاری اجتماعی طراحی و اجرا خواهد شد و حضور بازدیدکنندگان مشروط به استفاده از ماسک و دستکش است.


در نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز (ماشین آلات، نهاده ها و تجهیزات آبیاری)، نمایندگان محصولات خارجی و شرکت کنندگانی از استان‌های مختلف، جدیدترین محصولات خود را به معرض نمایش خواهند گذاشت.


شرکت ملی شیمی کشاورز یکی از شرکت های حاضر در این نمایشگاه است، که با بیش از ۳۵ سال سابقه در خصوص تولید سموم نباتی، دامی، خانگی و کود، با بزرگترین سبد محصولات خود طی یک دهه اخیر، در کنار سایر شرکت‌های قدرتمند در نمایشگاه حضور خواهند داشت.


شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بین‌المللی فارس از ساعت ۱۵ الی ۲۱، پذیرای بازدید کنندگان در محل دائمی نمایشگاه‌های شیراز، خواهند بود.

 

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی کشاورزی، ماشین‌آلات، نهاده‌ها و آبیاری نیز خردادماه ۱۳۹۹ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس در شهرک گلستان شیراز برگزار شد.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد