ارسال پاسخ

۳ خرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3795

pvc-asso.ir

دوره‌های آموزشی نحوه گشایش اعتبار LC و حسابداری حقوق و دستمزد

دو دوره آموزشی «نحوه گشایش اعتبار LC» و «حسابداری حقوق و دستمزد» برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از اتاق تهران، اتاق تهران در ادامه پیشبرد برنامه‌های آموزشی خود دو دوره کاربردی «نحوه گشایش اعتبار LC»و«حسابداری حقوق و دستمزد» را در خرداد ماه برگزار‌می‌کند.

 

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران (ITECC) دوره آموزشی «نحوه گشایش اعتبار LC » را طی 6 ساعت و در روزهای 5 و 12 خردادماه از ساعت 16 الی 19 برگزار می‌کند. انواع شیوه های پرداخت بین الملل، مزایای اعتبار اسنادی، نقش اعتبار اسنادی در تجارت بین الملل،انواع اعتبار اسنادی،اعتبار اسنادی داخلی و اعتبار اسنادی در نظام حقوقی ایران و مراحل گشایش اعتبار اسنادی نیز جزو سرفصل‌های آموزشی این دوره خواهد بود.

 

دوره آموزشی کاربردی حسابداری حقوق و دستمزد

دوره آموزشی کاربردی«حسابداری حقوق و دستمزد» نیز به مدت 8 ساعت و در روزهای 18 و 22 خردادماه از ساعت 15 الی 19 برگزار می‌شود.

 

بر اساس آنچه در اطلاعیه موسسه آموزش اتاق تهران مورد اشاره قرار گرفته، سرفصل‌های آموزش در این دوره شامل مفاهیمی چون کلیات اصول و مفاهیم حسابداری مرتبط با حقوق ‌ودستمزد، آموزش مبانی علمی و قانونی و محاسباتی حقوق و دستمزد، آموزش مباحثی چون شب کاری، نوبت کاری، کار مختلط، تعطیل کاری، اضافه کاری، ماموریت و مانند آن از منظر قانون کار، آموزش محاسبات اوقات کار(Time Sheet) کارگران و پرسنل با استفاده از اکسل، آموزش محاسبات بیمه‌تامین‌اجتماعی پرسنل با اکسل و ارائه ده ها مثال کاربردی و محاسباتی حقوق و دستمزد خواهد بود.

 

علاقه‌مندان به حضور در این دوره‌های آموزشی برای ثبت‌نام باید به سایت موسسه آموزش به آدرس edu.tccim.ir قسمت دوره‌های آموزشی (دوره‌های کوتاه‌مدت) مراجعه کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت،کلاس‌ها بر اساس تاریخ واریز وجه ثبت‌نام از سوی متقاضیان تشکیل خواهد شد. متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر ‌می‌توانند با شماره تلفن‌های 88107732 و 88107723 تماس بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد