ارسال پاسخ

۱۵ مهر ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3127

pvc-asso.ir

مقاوم سازی ساختمان ها بهترین راه برای کاهش انتشار کربن

به گفته ی شرکت REHAU تولید کننده پنجره، مقاوم سازی ساختمان ها به جای تخریب آنها به کاهش انتشار دی اکسید کربن کمک می کند. 

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

این شرکت با استناد به موسسه RICS در انگلستان( یک نهاد حرفه ای که بالاترین استانداردهای بین المللی را در ارزیابی، مدیریت و توسعه زمین، املاک و ساخت و ساز و زیر ساخت ها اعمال می کند) تخمین می زند که بخش بزرگی از چرخه عمر کربن ساختمان 35% برای املاک تجاری و 51% برای املاک مسکونی در حین ساخت، ساطع می شود.


 Rehau اظهار داشت که راه حل های مقاوم سازی پنجره ، به بخش ساخت و ساز در برابر تغییرات آب و هوایی کمک می کند. بخش ساخت، صنعتی است که بیشترین نقش در تغییر آب و هوا را دارد. اما به گفته مجمع بین‌المللی تغییرات آب و هوایی (IPCC) این بخش به صرفه‌ترین فرصت‌ها برای کاهش گازهای گل‌خانه‌ای را ارائه می‌دهد. 


راسل هند رئیس بازاریابی و فنی در Rehau انگلستان گفت: دولت متعهد به کاهش انتشار کربن به میزان صفر خالص تا سال 2050 است و بهبود در پایداری را به عنوان یک نگرانی اساسی در تمام بخش ها از جمله ساخت و ساز دانسته است. با این حساب، ارقام RICS نشان می دهد که انتخاب ساختمان های جدید نسبت به بازسازی املاک قدیمی آسیب رسان است.


 فریم های پنجره  PVCعلاوه بر اینکه به کاهش اتلاف گرما کمک می کنند، قبل هرگونه افت عملکرد نیز می توانند چندین بار بازیافت شوند.انتخاب مواد با شاخص تولید کربن کمتر (مثل مواد بازیافتی) می تواند به کاهش انتشار کربن کمک کند. به این ترتیب مقاوم سازی باید به یک اولویت برای متخصصان و توسعه دهندگانی که به دنبال بهبود پایداری عملیات خود هستند، تبدیل شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد