ارسال پاسخ

۶ مهر ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3106

pvc-asso.ir

سه دوره آموزشی در حوزه‌های حقوق تجارت، فروش در دوران رکود و نرم‌افزارهای کاربردی

اتاق تهران دوره‌های آموزشی «بایسته‌های حقوقی مدیران کسب و کار و قانون تجارت»، « اکسل از مقدماتی تا متوسط» و «دوره آموزشی آنلاین مدیریت فروش در دوران رکود و ابزارهای تحقیقات بازار» را برای فعالان اقتصادی برگزار ‌می‌کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از اتاق بازرگانی تهران، در راستای ایجاد تنوع در برنامه‌های آموزشی خود که به جهت توانمندسازی فعالان اقتصادی در پیش گرفته است، سه دوره آموزشی «بایسته‌های حقوقی مدیران کسب و کار و قانون تجارت»، «اکسل (EXCEL) مقدماتی تا متوسط» و «دوره آموزشی آنلاین مدیریت فروش در دوران رکود و ابزارهای تحقیقات بازار»را تدارک دیده است که ‌می‌تواند مورد بهره‌برداری صاحبان کسب و کار‌ها و فعالان بخش خصوصی قرار گیرد.

 

بایسته‌های حقوقی مدیران کسب و کار و قانون تجارت

دوره آموزشی بایسته‌های حقوقی مدیران کسب‌وکار و قانون تجارت، از 20 مهرماه برگزار شده و روزهای برگزاری آن یکشنبه‌ها از ساعت 15 تا 19 خواهد بود.

 

آئین قراردادنویسی، آشنایی با انواع شرکت‌ها، آشنایی با اسناد تجاری، قوانین تجارت الکترونیک، مقررات کار و استخدام، قوانین بیمه تامین اجتماعی، قوانین ضروری مالیاتی، حقوق مالکیت فکری، قوانین مبارزه با پولشویی، مسوولیت‌های حقوقی و کیفری مدیران و آئین نگارش حقوقی جزو سرفصل‌های آموزشی این دوره تعیین شده است.

 

دوره آموزشی اکسل (EXCEL) از مقدماتی تا متوسط

دوره آموزشی نرم‌افزار اکسل از مقدماتی تا متوسط که کاربرد بسیاری در امور جاری بنگاه‌های اقتصادی و سازمان‌ها دارد، با برنامه‌ریزی موسسه توسعه و منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران از 20 مهرماه آغاز شده و طی 12 ساعت در 4 جلسه، هم‌زمان به صورت حضوری و مجازی برگزار ‌می‌شود.

 

مفاهیم مقدماتی در اکسل، مفاهیم پایه‌ای و شرح ابزار بسیار پر کاربرد اکسل از جمله سرفصل‌های آموزشی این دوره است.

 

دوره آموزشی آنلاین مدیریت فروش در دوران رکود و ابزارهای تحقیقات بازار

دوره آموزشی مدیریت فروش در دوران رکود و ابزارهای تحقیقات بازار، که توسط موسسه آموزش اتاق تهران تدوین و برنامه‌ریزی شده از 29 مهرماه آغاز می‌شود و روزهای برگزاری آن شنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها از ساعت 15 لغایت 19 است.

 

بر اساس آنچه در اطلاعیه اتاق بازرگانی تهران آمده است، سرفصل‌های آموزشی این دوره، مفاهیم چون تشریح وضعیت بازار و ماهیت بازاریابی جهانی در هزاره سوم، بازار راکد و شرایط حاکم بر یک بازار راکد، راهکارهایی برای بقا و سودآوری در بازاری راکد، شدت رقابت و تاثیر آن بر فروش در بازارهای راکد، بیان قانون 80-20 و کاربردهای آن‌ در فروش حرفه‌ای، شرایط رکود و طراحی عناصر آمیزه بازاریابی، الگوشناسی و نحوه انجام آن در بازارهای کنونی و ابزارهای کلیدی و نحوه استفاده آن‌ها برای انجام تحقیقات بازار با تمرکز بر بازارهای راکد را در بر‌می‌گیرد.

 

علاقه‌مندان به حضور در این دوره‌های آموزشی برای ثبت‌نام باید به سایت موسسه آموزش به آدرس edu.tccim.ir قسمت دوره‌های آموزشی (دوره‌های کوتاه‌مدت) مراجعه کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت، کلاس‌ها بر اساس تاریخ واریز وجه ثبت‌نام از سوی متقاضیان تشکیل خواهد شد. متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر ‌می‌توانند با شماره تلفن‌های 88107732 و 88107723 تماس بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد