ارسال پاسخ

۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3679

pvc-asso.ir

دوره‌های آموزشی کاربردی در حوزه واردات و مهارت‌های مقدماتی کار با رایانه

اتاق تهران چهار دوره آموزشی «قوانین و مقررات امور گمرکی و ترخیص کالا»،EXCEL کاربردی»،« مهارت‌‌های هفتگانه ICDL» و« قوانین و مقررات امور گمرکی و ترخیص کالا» را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از اتاق تهران، در ادامه برنامه‌های آموزشی اتاق تهران، دوره‌های آموزشی «قوانین‌ و مقررات امور گمرکی و ترخیص کالا»،«EXCEL کاربردی»،«مهارت‌‌های هفتگانهICDL  »و«قوانین و مقررات امور گمرکی و ترخیص کالا» که به منظور ارتقای دانش تجاری و نیز ارتقای سطح مهارت های فعالان اقتصادی در حوزه فناوری اطلاعات طراحی شده، طی هفته‌های آینده برگزار می‌شود.

 

دوره آموزشی قوانین و مقررات امور گمرکی و ترخیص کالا

 موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران، دوره آموزشی «قوانین و مقررات امورگمرکی و ترخیص کالا» را در روزهای دوشنبه و چهارشنبه، 13 و 15 اردیبهشت ماه از ساعت15 الی 19 برگزار می‌کند. نکات کلیدی قانون امورگمرکی از جمله حقوق ورودی، کد HS، رویه‌های گمرکی  اعم از واردات قطعی، ورود موقت، ورود موقت جهت پردازش، مرجوعی، ترانزیت داخلی و ترانزیت خارجی،مصادیق قاچاق کالا و اسناد مثبته از جمله موضوعاتی است که در این دوره مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

 

دوره آموزشی EXCEL کاربردی

دوره آموزشی EXCEL کاربردی نیز که به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود از 18 اردیبهشت ماه آغاز شده و سپس در روزهای دوشنبه و چهارشنبه در ساعات 15 لغایت 19 ادامه می‌یابد. مفاهیم مقدماتی در اکسل، مفاهیم مقدماتی برای فرمول نویسی و استفاده از توابع، اصول استفاده از توابع به همراه توابع پرکاربرد ،تنظیمات حرفه‌ای چاپ،کار با انواع نمودارهای پرکاربرد و تنظیمات پیشرفته آنها وساخت table در اکسل و تنظیمات مربوط به ابزار flash fillاز جمله سرفصل‌های آموزشی این دوره است.

 

دوره آموزشی مهارت‌‌های هفتگانه ICDL

 شروع این دوره آموزشی از نهم خردادماه  بوده و طی28 ساعت در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه در ساعات 15 لغایت 19 برگزار می‌شود.  بر اساس آنچه در اطلاعیه موسسه آموزش اتاق تهران آمده، مفاهیم ابتدایی در فناوری اطلاعات، آشنایی با مفهوم Windows ، استفاده و مدیریت فایل ها، آشنایی با مفهوم واژه پردازی( Word )، آشنایی با مفهوم صفحه گسترده ها (EXCEL) آشنایی با مفهوم پایگاه داده(Access) ، ارائه مطالب ( Power Point)و اطلاعات و ارتباطات ( خدمات اطلاعاتی شبکه – اینترنت و پست الکترونیک) به عنوان سرفصل‌های آموزشی در این دوره خواهد بود.

 

دوره آموزشی جامع گمرک

 همچنین دوره آموزشی جامع گمرک نیز از دوازدهم خردادماه آغاز می‌شود و روزهای برگزاری آن شنبه‌ها و چهارشنبه‌ها از ساعت 16 الی 20 خواهد بود.  آشنایی با اسناد تجاری،آشنایی با ثبت سفارش و رویه های تامین ارز واردات، اقدامات مورد نیاز جهت اظهار کالا، اظهار کالا در سامانه جامع امور گمرکی، انجام تشریفات گمرکی و اقدامات لازم پس از ترخیص کالا از گمرک به عنوان سرفصل‌های آموزشی این دوره تعریف شده است.

 

علاقه‌مندان به حضور در این دوره‌های آموزشی برای ثبت‌نام باید به سایت موسسه آموزش به آدرس edu.tccim.ir قسمت دوره‌های آموزشی(دوره‌های کوتاه‌مدت) مراجعه کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت،کلاس‌ها بر اساس تاریخ واریز وجه ثبت‌نام از سوی متقاضیان تشکیل خواهد شد. متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر ‌می‌توانند با شماره تلفن‌های 88107732 و 88107723 تماس بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد