ارسال پاسخ

۱۳ خرداد ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2814

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار ‌می‌کند

دوره آموزشی آنلاین قوانین امور گمرکی با رویکرد ترخیص کالا

این دوره آموزشی طی سه ساعت و در روزهای دوم و چهارم تیرماه از ساعت 15 الی 17 برگزار ‌می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، اتاق بازرگانی تهران که برنامه‌های آموزشی خود را به طور جدی از اردیبهشت ما به دو صورت آنلاین و حضوری اما با رعایت اصول بهداشتی و پروتکل‌های حفاظتی کلید زده است، در ادامه برنامه‌های آموزشی کاربردی در جهت توانمندسازی فعالان اقتصادی یک دوره آموزشی با موضوع جذب و استخدام کارکنان برای بنگاه‌ها و یک دوره آنلاین برای آموزش چگونگی ترخیص کالا از گمرک و قوانین مربوط به آن را در تقویم آموزشی خود قرار داده است.

 

قوانین امور گمرکی با رویکرد ترخیص کالا

این دوره آموزشی طی سه ساعت و در روزهای دوم و چهارم تیرماه از ساعت 15 الی 17 برگزار ‌می‌شود. نکات کلیدی قانون امور گمرکی (حقوق ورودی، کد HS و ...) و اصطلاعات کاربردی، رویه‌های گمرکی (واردات قطعی، ورود موقت، ورود موقت جهت پردازش، مرجوعی، ترانزیت داخلی و ترانزیت خارجی)، مصادیق قاچاق کالا و اسناد مثبته از جمله موضوعاتی است که در این دوره مورد بحث قرار خواهد گرفت.

 

کارمندیابی، جذب و استخدام

این دوره آموزشی 8 ساعته در روزهای پنجشنبه، پنجم و دوازدهم تیر ماه سال جاری از ساعت 9 تا 13 برگزار می‌شود و مدرس آن علاوه بر این که از اعضای هیات علمی موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران است، مورد تایید موسسه WIFI اتریش نیز قرار گرفته است.

 

در این دوره آموزشی سرفصل‌های مفصلی در رابطه با پیامدهای جذب نیروی مناسب و نامناسب برای سازمان، نقش واحد منابع انسانی، اهمیت برند کارفرما در جذب و استخدام نیرو، معرفی فرآیند جذب در قالب فلوچارت، برنامه‌ریزی جذب نیروی انسانی و پیش بینی، کارمند یابی، ارزیابی، دوره آموزشی، انعقاد قرارداد و ... مورد بحث قرار می‌گیرد.

 

علاقه‌مندان به حضور در این دوره‌های‌ آموزشی ‌می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت موسسه آموزش به آدرس edu.tccim.ir قسمت دوره‌های آموزشی (دوره‌های کوتاه‌مدت) مراجعه کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت، کلاس بر اساس تاریخ ثبت‌نام از سوی متقاضیان تشکیل خواهد شد. هم‌چنین متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر ‌می‌توانند با شماره تلفن‌های 88107732 و88107723 تماس بگیرند.

 

دریافت فرم ثبت‌نام قوانین امور گمرکی با رویکرد ترخیص کالا

دریافت فرم ثبت‌نام دوره کارمندیابی، جذب و استخدام

ثبت‌نام آنلاین و کسب اطلاعات بیشتر از دوره‌های آموزشی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد