ارسال پاسخ

۲۰ خرداد ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2839

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می‌کند

دوره آموزشی جامع بازرگانی

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران (ITECC) یک دوره آموزشی با عنوان «دوره جامع بازرگانی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از اتاق بازرگانی تهران، در تداوم برنامه‌های آموزشی خود برای فعالان اقتصادی بخش خصوصی به‌ویژه علاقمندانی که تجربه و سابقه کارایی بالایی در حوزه تجارت و بازرگانی خارجی ندارند، یک دوره آموزشی جامع در نظر گرفته است که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در موسسه آموزش اتاق تهران برگزار می‌شود تا سطح دانش فعالان اقتصادی را در حوزه تجارت بین‌الملل بالاتر ببرد.

 

دوره جامع بازرگانی که به مدت 60 ساعت آموزشی برگزار می شود، از هفتم تیرماه ساعت 16 تا 20 آغاز خواهد شد و روزها و ساعات برگزاری دوره، شنبه‌ها ساعت 16 تا 20 و پنجشنبه‌ها ساعت 9 تا 13است. در این دوره سرفصل‌های متفاوتی چون کلیات تجارت بین‌المللی، سیستم طبقه‌بندی کالا HS، اینکوترمز، آشنایی با فرآیند گام به گام واردات و صادرات، حمل ونقل بین‌المللی، مقررات گمرکی و EPL، قراردادهای تجاری بین‌المللی، مذاکرات تجاری، روش‌های پرداخت بین‌الملل، اعتبارات اسنادی، نحوه گشایش ال‌سی و آشنایی با اسناد تجاری توسط مدرسان مختلف موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران مورد بحث و تدریس قرار می‌گیرد.

 

علاقه‌مندان به حضور در این دوره‌ آموزشی ‌می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت موسسه آموزش به آدرس edu.tccim.ir قسمت دوره‌های آموزشی (دوره‌های کوتاه‌مدت) مراجعه کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت، کلاس بر اساس تاریخ ثبت‌نام از سوی متقاضیان تشکیل خواهد شد.

هم‌چنین متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر ‌می‌توانند با شماره تلفن‌های 88107732 و88107723 تماس بگیرند.

 

دریافت فرم ثبت‌نام

ثبت‌نام آنلاین و کسب اطلاع از دیگر دوره‌ها

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد