ارسال پاسخ

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2737

pvc-asso.ir

تعادل معاملات در بازار پلیمرهای بورس کالا

روند معامله محصولات پلیمری در بورس کالا مطلوب است و هرچند که حجم داد و ستد پلیمرها هفته گذشته کاهش یافت اما هنوز ارقام خوبی برای معاملات به ثبت می رسد.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از نیپنا ، کاهش 16 درصدی حجم داد و ستد پلیمرها هفته گذشته در بورس کالای ایران به نسبت هفته قبل از آن به ثبت رسید که موجب شد تا این حجم به 69 هزار و 130.24 تن کاهش یابد که کمترین رقم در 3 هفته اخیر است. البته رقمی نزدیک به 70 هزار تن عدد جذابی به شمار می رود و حکایت از آن دارد که این بازار وارد فاز رکود نشده اگرچه با متوسط حجم معاملات هفتگی در نیمه دوم سال جاری تفاوت معنی دار و برجسته ای ندارد.

 

به صورت دقیق تر حجم معاملات هفته گذشته بیش از متوسط شش ماهه دوم سال قبل و زمانی برای رونق بازارها بود یعنی هنوز بازار را می توان خوب و مطلوب ارزیابی کرد. البته حجم عرضه هنوز رقم بالایی به شمار می رود و از این مسیر انتظار وورد به فاز رکود را مشاهده نمی شود همچنین کاهش نزدیک به 28 درصدی حجم تقاضای پلیمرها در هفته گذشته به ثبت رسید که این رخداد موجب شد رقم تقاضا به 99 هزار و 353 تن کاهش یابد که باز هم کمترین میزان در 3 هفته اخیر است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد