ارسال پاسخ

۲۲ مرداد ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2371

توسط ستاد نانو صورت می‌گیرد

بررسی کاربردهای فناوری نانو در حوزه کامپوزیت و پلیمر

از سوی ستاد توسعه فناوری نانو به منظور معرفی محصولات، تجهیزات و شرکت‌های فناور موفق در حوزه پلیمر، کامپوزیت، رنگ و رزین اقدام به برگزاری دوره آموزشی در این حوزه شده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از  ایسنا، دوره آموزشی‌صنعتی "کاربردهای فناوری نانو در حوزه پلیمر، کامپوزیت، رنگ و رزین" با هدف معرفی توانمندی‌های فناوری نانوی ایران و جهان در حوزه پلیمر، کامپوزیت، رنگ و رزین به جامعه صنعتی و دانشگاهی کشور با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو در روز پنج‌شنبه، ۲۸ شهریورماه امسال برگزار خواهد شد.

 

این دوره با رویکرد فناورانه و صنعتی با هدف معرفی محصولات، تجهیزات و شرکت‌های فناور موفق در حوزه پلیمر، کامپوزیت، رنگ و رزین، معرفی سیاست‌ها و الگوهای حمایتی ستاد نانو، ایجاد بستر شناسایی و رشد فناوران، کارگزاران و مدرسان صنعتی فناوری نانو، تبیین چالش‌ها و نیازهای صنعتی و پژوهشی مورد نیاز برای حل مشکلات صنایع در حوزه پلیمر، کامپوزیت، رنگ و رزین و ایجاد بستر تبادل دانش و فناوری بین جامعه دانشگاهی و فناوران و جامعه صنعتی کشور برگزار می‌شود.

 

کاربرد فناوری نانو در حوزه کامپاند و مستربچ، کاربرد فناوری نانو در حوزه رنگ و رزین و کاربرد فناوری نانو در حوزه کامپاند و مستربچ‌های الاستومری از جمله موضوعاتی است که در این کارگاه بحث و تبادل نظر می‌شود.

 

این دوره به مدت ۱۱ ساعت روز پنجشنبه ۲۸ شهریورماه ۱۳۹۸ از ساعت ۸ الی ۱۹ در سالن کنفرانس ستاد توسعه فناوری برگزار خواهد شد. افراد حاضر در این دوره همچنین فرصت بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های فناوری نانو ایران در محل ستاد نانو را نیز خواهند داشت.

 

علاقه‌مندان برای حضور در این دوره می‌توانند تا روز یکشنبه، ۲۴ شهریورماه نسبت به ثبت‌نام خود در این دوره اقدام کنند. با توجه به اینکه این دوره همزمان به صورت مجازی نیز برگزار خواهد شد، علاقه‌مندانی که امکان شرکت در دوره به صورت حضوری را ندارند، می‌توانند به صورت مجازی در دوره شرکت کنند.

 

در پایان دوره به تمامی شرکت کنندگان گواهی حضور از سوی ستاد نانو اعطا خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط