ارسال پاسخ

۱۶ مهر ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1867

مراسم تجلیل از محمدرضا محتشمی پور

قدردانی از یک مدیر صادق

صنایع تکمیلی پتروشیمی از مدیری تجلیل کرد که به باور آنها در حالی فساد دامنگیر سیستم اداری شده است، برکناری یک مدیر صادق جای تامل و انتقاد دارد.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، روز گذشته انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران و انجمن های عضو از تلاش ها و خدمات محمدرضا محتشمی پور مدیر سابق دفتر توسعه پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی، تجلیل کردند.

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا را کلیک کنید.


این مراسم که در خانه تشکل های اتاق بازرگانی ایران برگزار شد با سخنرانی مدیران بخش خصوصی صنایع تکمیلی همراه بود. به رغم دعوت از رئیس فعلی دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی، وی در این مراسم حضور نیافته بود.


این مراسم با سخنان بیوک آقا صحاف امین رئیس انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران آغاز شد. به گفته صحاف امین در دوره مدیریت محتمشمی پور تلاش های بسیاری در بخش مواد اولیه صنایع تکمیلی انجام شده است.

 

مهدی پورقاضی رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تهران نیز با متفاوت دانستن این مراسم گفت: همه تشکل ها برای برگزاری مراسم تجلیل از آقای محتشمی پور اتفاق نظر داشتند و این نشان دهنده اثرگذاری یک مدیر دولتی خوب است.


به گفته پورقاضی در شرایطی که  فساد همه جا را فرا گرفته است، وجود ایشان بسیار غنیمت بود. وی ادامه داد: ما از ایشان آموختیم که باید مستند و با آمار سخن بگوییم.


پورقاضی اظهار امیدواری کرد که مدیر جدید دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی، راه مدیر سابق را طی کند.

 

محتشمی پورنیز در سخنانی اظهار داشت: تلاش بنده عمل به وظایف بوده است. یکی از ویژگی های صنعت پلاستیک در مقایسه با سایر صنایع اتکاء کمتر به حمایت های دولتی است.


وی همچنین از همراهای روح اله کیانی در زمان انجام خدمت، تقدیر کرد.


محشتمی پور همچنین از جراید به دلیل ارتباط کم با آنها پوزش خواست و توضیح داد: جایگاه تنظیم بازار، اقتضا می کرد تا ساکت تر کار کنیم.


عباسعلی متوسلیان رئیس هئیت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی نیز ضمن قدردانی از انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران برای برگزاری این مراسم گفت: این مراسم بدعت خوبی است که امیدوارم تداوم یابد.


وی درباره ویژگی های محتشمی پور گفت: آن چه که ایشان را از بسیاری مدیران متمایز می کرد، تخصص، تعهد و نگاه ملی بود.


متوسلیان گفت: در حالی که پتروشیمی ها دارای اتاق فکر هستند و برای انحصارگری خود برنامه ریزی می کردند، آقای محتشمی پور در این مقطع، همدل و یاور صنایع پایین دستی بود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات تامین مواد اولیه، قیمت های بالا و... اشاره کرد.


از دیگر سخنرانان این مراسم، رضازاده از اتحادیه سراسری تامین مواد اولیه پتروشیمی، علیرضا میربلوک دبیر خانه صنعت و معدن استان تهران، عیسی غریبی مدیر عامل شرکت سنی پلاستیک و روح اله کیانی از دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی بودند.

 

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا را کلیک کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد