ارسال پاسخ

۱۵ مرداد ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1743

pvc-asso.ir

تمایل عراقی ها به استفاده از لوله و اتصالات پی وی سی ایران

کاهش ارزش ریال ایرانی در برابر دلار، موجب افزایش تمایل به خرید لوله و اتصالات پی وی سی ایران در عراق شده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، محمد اهل شهرستان حریر استان اربیل اقلیم کردستان عراق که از نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان بازدید می کرد به خبرنگار انجمن گفت: انتظار ما از عرضه کنندگان لوله و اتصالات پی وی سی ایرانی ارائه محصول با کیفیت و پایدار است.

 

وی که عرضه کننده لوله و اتصالات پلیمری به ویژه پی وی سی در کردستان عراق است، گفت: در حال حاضر مشکلات اقتصادی بر روی بازار اقلیم کردستان تاثیر گذاشته و در مقایسه با گذشته بازار تضعیف شده است. این در حالی است که در گذشته بازار این محصولات بسیار خوب بود.


محمد در پاسخ به این پرسش که دیدگاه بازار اقلیم کردستان عراق نسبت به کیفیت لوله و اتصالات پی وی سی چگونه است، پاسخ داد: این موضوع بستگی به تولیدکنندگانی دارد که با آنها همکاری می کنیم. برخی از محصولات ایرانی بسیار با کیفیت است.


وی در همین زمینه ادامه داد: از سوی دیگر متقاضی عراقی نیز نقش مهمی دارد که متقاضی چه کیفیت و با چه قیمتی است.


محمد درباره حضور دیگر کشورهای عرضه کننده لوله و اتصالات پی وی سی، گفت: ترکیه و مصر نیز لوله و اتصالات پی وی سی را در کردستان عراق عرضه می کنند؛ اما شرکت های ترکیه بیشترین سهم را از بازار ما دارند و پس از آن محصولات ایرانی قرار دارد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از هنگامی که ارزش دلار در برابر تومان تقویت شده است، مشتریان عراقی تمایل بیشتری به خرید لوله و اتصالات پی وی سی ایران دارند و این همکاری در حال افزایش است.


محمد درباره نقل و انتقال پول توضیح داد: معاملات بیشتر با دلار صورت می گیرد و تبادل نیز با حواله و از طریق صرافی انجام می شود. 


این بازرگان کردستان عراق درباره چشم انداز بازار این منطقه توضیح داد: امیدواریم مشکلات اقتصادی اقلیم کردستان عراق به زودی مرتفع شود. بیشتر مشکلات اقتصادی موجود ناشی از اختلافات سیاسی بین احزاب است.


این بازرگان کرد درباره حضور شرکت های خاررجی در کردستان عراق گفت: اکنون در مقایسه با گذشته تعداد شرکت های خارجی در منطقه ما کاهش یافته است.


وی در پایان انتظار خود را از تولیدکنندگان محصولات پی وی سی کیفیت خوب و پایدار و همچنین قیمت قابل رقابت عنوان کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد