ارسال پاسخ

۲۳ فروردین ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1469

pvc-asso.ir

تجهیز حدود 600 هکتار از مزارع کشاورزی دزفول به سامانه نوین آبیاری/ 70 میلیون کمک بلاعوض برای هر هکتار

حدود 600 هکتار از مزارع کشاورزی دزفول به سامانه نوین آبیاری مجهز می شوند. دولت برای هر هکتار 70 میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت می کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از ایرنا، مدیر جهاد کشاورزی دزفول گفت:200 میلیارد ریال اعتبار بلاعوض از سوی دولت برای اجرای سامانه نوین آبیاری در مزارع این شهرستان هزینه شد.

 

احمد زارعی روز چهارشنبه در نشست کارگروه کشاورزی،آب و منابع طبیعی این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری افزود:در راستای استفاده بهینه از منابع آب اجرای سامانه نوین آبیاری در بخش کشاورزی دزفول هدف قرار گرفته و پارسال این طرح در سطح 2 هزار و 500 هکتار از مزارع این شهرستان اجرا شد.

 

وی با بیان اینکه این اعتبار 45 درصد کل اعتبار تخصیص یافته به بخش آبیاری تحت فشار استان خوزستان بوده گفت:اجرای این سامانه نوین آبیاری در مزارع دزفول در مدت 2 سال در حالی است که از ابتدای انقلاب اسلامی تا سال 1394 فقط یکهزار هکتار از مزارع این شهرستان به سامانه نوین آبیاری تحت فشار مجهز شده بود.

 

مدیر جهاد کشاورزی دزفول ادامه داد:طبق برنامه ریزی انجام شده در نظر داریم سامانه نوین آبیاری را در حدود 600 هکتار از مزارع کشاورزی دزفول اجرا کنیم که دولت برای هر هکتار 70 میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد