ارسال پاسخ

۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1497

pvc-asso.ir

اجراي عمليات آبياري نوين در 46 هزار هکتار از اراضي ایلام

مديرعامل موسسه جهاد نصر از اتمام اجراي شبکه آبرساني به 46 هزار هکتار از اراضي ايلام تا پايان خردادماه سال جاري خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات  پی يدالله شمايلي اعلام کرد: طبق زمان بندي صورت گرفته انتظار مي رود تا پايان خردادماه سال جاري 46 هزار هکتار از اراضي احيا شده جنوب ايلام به جهادکشاورزي اين استان واگذار شود.


.
وي به مهيا شدن زيرساخت هاي کشاورزي در منطقه فکه و کرخه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با اجراي شبکه آبرساني به مناطق ياد شده انتظار مي رود توسعه کشاورزي در جنوب ايلام بيش از پيش گسترش يابد.


شمايلي در خصوص طرح آبرساني به جنوب ايلام افزود: سرمايه گذاري در اين پروژه براي يک دوره 25 ساله طراحي شده که مي تواند نقش مهمي در افزايش توليدات کشاورزي اين استان داشته باشد.


مديرعامل موسسه جهادنصرميزان هزينه صورت گرفته اجراي آبياري نوين در منطقه فکه، دشت عباس و کرخه در جنوب ايلام را 800 ميليارد تومان اعلام کرد و گفت: تا کنون براي اجراي عمليات آبياري نوين در 46 هزار هکتار از اراضي ياد شده 650 ميليارد پرداخت شده که اميدواريم در آينده نزديک 150 ميليارد تومان باقي مانده تامين اعتبار شود.


وي به اجراي عمليات تسطح و خاکبرداري در اراضي جنوب ايلام اشاره کرد و افزود: به منظور استفاده بهينه از اراضي ياد شده و همچنين افزايش راندمان توليد عمليات تسطح در 18 هزار هکتار از اراضي فکه، دشت عباس و کرخه صورت گرفته است.


شمايلي خاطرنشان کرد: با اتمام پروژه تجهيز اراضي کشاورزي جنوب ايلام به آبياري تحت فشار حدود 6 هزار خانواده بهره بردار در اين اراضي مشغول فعاليت مي شوند.


وي همچنين اظهار داشت صفر تا صد اين پروژه توسط کارشناسان و مهندسين ايراني صورت گرفته چرا که اعتقاد داريم کشور به نقطه اي از اين دانش رسيده که مي تواند دانش سد سازي، زهکشي و همچنين اجراي عمليات هاي آبرساني، تجهيز اراضي به سيستم هاي نوين آبياري در کشورهاي ديگر فعاليت نمايد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد