ارسال پاسخ

۱۱ فروردین ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1444

pvc-asso.ir

افزایش تولید محصولات مهم کشاورزی با اجرای پروژه های آبیاری نوین

دولت با رعایت اصول زیست محیطی و اجرای پروژه های تامین آب نظیر آبیاری نوین و آبیاری تحت فشار، باعث افزایش عملکرد در واحد سطح و تولید محصولات مهم کشاورزی شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از ایرنا، اقبال محمدی اظهار کرد: معتقدم در شرایط تحریم و بحران های اقتصادی در کشور توجه به بخش کشاورزی و خودکفایی در تولید کالاهای اساسی بهترین و اصولی ترین راهکار در تحقق اقتصاد مقاومتی و رسیدن به تامین نیازهای داخلی است.


محمدی افزود: توجه به بخش کشاورزی و رسیدن به خودکفایی اقتصادی در تولید محصولات استراتژیک و کالاهای اساسی می تواند اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشیده و مصرف کالاهای داخلی را افزایش دهد.


وی که دارای مدرک دکترا در رشته علوم و مهندسی آبخیزداری است، یادآور شد: در شرایط خشکسالی حاکم بر اقلیم ایران، اگر دولت بتواند در بخش آب و ذخیره آب های سطحی و جاری سرمایه گذاری و از یک طرف با رعایت اصول زیست محیطی و اجرای پروژه های تامین آب نظیر آبیاری نوین و آبیاری تحت فشار و توسعه و تبدیل اراضی زیرکشت از دیم به آبی را با مشارکت زارعین فراهم کند، می تواند باعث افزایش عملکرد در واحد سطح و تولید محصولات مهم کشاورزی شود.


محمدی تاکید کرد: افزایش محصولات کشاورزی در کشور از یک طرف موجب خودکفایی، امنیت غذایی و کاهش وابستگی اقتصادی و از طرفی باعث ایجاد اشتغال برای جوانان تحصیلکرده و افزایش سرمایه گذاری در بخش کشاورزی خواهد شد.


نماینده مردم مریوان و سروآباد در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: بحث حمایت از تولید داخلی نه تنها در شرایط تحریم بلکه براساس علم اقتصاد باید همیشه مورد توجه قرار گیرد، تا سرمایه گذاران در تمام بخش ها از تولید داخلی حمایت کنند البته این مهم نیازمند عزم ملی و احساس مسئولیت همه اقشار جامعه است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط