ارسال پاسخ

۱۴ اسفند ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1419

pvc-asso.ir

کسب امتیاز 66/87 توسط انجمن لوله و اتصالات پی وی سی در پروژه ارزیابی تشکل ها از سوی اتاق بازرگانی ایران

امتیاز 60 تا 80 دارای دبیرخانه حرفه ای و برخوردار از فرایندهای سازمانی تعریف شده است...

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نتایج پروژه ارزیابی تشکل های عضو اتاق را اعلام کرد.

 

بر اساس این گزارش معیارهای ارزشیابی و وزن تخصیص یافته به آن شامل؛ حکمرانی با وزن معیار 40، عضویت با وزن معیار 15، خدمات با وزن معیار 15، تاثیرگذاری بر سیاست ها با وزن معیار 20 و تنظیم گری با وزن معیار 10 بوده است.


بر اساس اعلام اتاق بازرگانی ایران، پروژه ارزیابی و ظرفیت سنجی تشکل های اتاق ایران با الگوبرداری از مدل های بین المللی سنجش عملکرد انجمن های کسب و کار و بومی سازی شاخص های پیشنهادی در مدل های ارزیابی جهانی، طراحی و اجرا شده است.

 

در مدل ارزیابی تشکل ها حداکثر امتیاز 100 در نظر گرفته شده است که بر اساس آن تشکل هایی که موفق به گرفتن امتیاز 80 به بالا شده اند دارای جایگاه «مرجعیت دانشی» در حوزه کاری مربوطه هستند. امتیاز 60 تا 80 دارای دبیرخانه حرفه ای و برخوردار از فرایندهای سازمانی تعریف شده هستند، امتیاز 40 تا 60 برخوردار از ساختارهای اولیه و نیازمند بهبود فرایندها و تشکل های دارای امتیاز کمتر از 40 به معنی آن است که هنوز از الزامات اولیه فعالیت تشکلی برخوردار نیستند.


انجمن لوله و اتصالات پی وی سی در این ارزیابی موفق به گرفتن امتیاز 66/87 شده است. 


اتاق بازرگانی ایران در جمع بندی خود از پروژه ارزیابی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی آورده است:


نتایج ارزیابی نشان می دهد انجمن در شاخص های مروبط به برگزاری به موقع مجامع عمومی، عملکرد هیئت مدیره، ساختار سازمانی، شایستگی های دبیر، روابط عمومی، تشکیل و برگزاری جلسات کمیته های تخصصی، سخت افزار و زیرساخت های انجمن و حضور موثر در رویدادهای تخصصی مرتبط با حوزه کاری خود (همایش ها، سمینارها و...)، امتیازهای قابل توجهی کسب کرده و از نقاط مثبت انجمن به شمار می رود.


همچنین ازحوزه خدمات می توان از تدوین برنامه خدمات، برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی و ارائه مشاوره های تخصصی در حوزه کاری، به عنوان مهمترین نقاط قوت انجمن ذکر شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط