ارسال پاسخ

۱۰ دى ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1308

pvc-asso.ir

سیالات هیدرولیک ویژه باعث افزایش بهره وری انرژی در ماشین های قالب گیری تزریقی می شود

مصرف انرژی کمتر با استفاده از مایعات هیدرولیکی بهینه شده/ بهبود جریان مایعات هیدرولیکی/ امکان صرفه جویی انرژی بیش از 10 درصد

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: استفاده در حفاری های هیدرولیکی و سایر تجهیزات ساختمانی، این سیال به طور متوسط 10-15 درصد  در مصرف سوخت در مقایسه با سوخت قبلی صرفه جویی می شود.

 

کاهش هزینه های تولید و حفظ منابع:

یک راه ممکن برای رسیدن به این هدف افزایش بهره وری انرژی از طریق استفاده از سیالات هیدرولیکی بهینه شده است . تکنولوژیDynavis  از صنایع ایوانیک یک رویکرد امیدوار کننده برای ماشین آلات هیدرولیکی در پردازش پلاستیک ارائه می دهد.

 

امکان صرفه جویی انرژی بیش از 10 درصد

با بهینه سازی ویسکوزیته مایع سفارشی طراحی شده ، امکان دستیابی به صرفه جویی در انرژی در فرایندهای تولید وجود دارد. در مقایسه با مایعات معمول، سیال فرموله شده با تکنولوژی Dynavis می تواند  مصرف انرژی را تا  بیش از 10درصد در برخی ماشین های تزریق پلاستیک کاهش دهد. این تکنولوژی توسط برخی از شرکت های پیشرو در جهان مانند TOTAL، شرکت نفت هند و روان کننده های PT Pertamina در اندونزی استفاده می شود.

 

 این فن آوری مشخصات جریان مایعات هیدرولیکی را بهبود می بخشد

این تکنولوژی ویژگی های جریان سیالات هیدرولیکی را با افزایش دامنه دما و کارایی واحدهای هیدرولیکی بهبود می بخشد. به طور معمول، تجهیزات هیدرولیک با راندمان بالا در یک محدوده دمای خاص کار می کند. در دمای خیلی بالا و یا خیلی پایین عملکرد  دستگاه می تواند کاهش یابد. روغن های فرموله شده توسط تکنولوژی Dynavis دارای ویسکوزیته بهینه هستند.در دمای پایین بهتر جریان می یابند درحالی که در دماهای بالاتر  نسبت به روغن های معمول ویسکوزتر هستند. زمانی که در ماشین آلات تزریق پلاستیک استفاده می شوند ، دستگاه نه تنها از انرژی درایو کمتر استفاده می کند بلکه سیالات با تکنولوژی  Dynavis داغ نمی شوند و در برابر نیروهای برشی مقاوم است.

 

مطالعات موردی نشان دهنده کارایی است

کارایی در مطالعات موردی در همکاری با شرکت های ساختمانی بزرگ نشان داده شده است. استفاده در حفاری های هیدرولیکی و سایر تجهیزات ساختمانی، این سیال به طور متوسط 10-15 درصد  در مصرف سوخت در مقایسه با سوخت قبلی صرفه جویی می شود. برای استفاده در منطقه پلاستیک، Dynavisدر تجهیزات قالب گیری تزریقی اتوماتیک برندهای BOY و Engel مورد آزمایش قرار گرفته است. یافت شد که سیالات فرموله شده با تکنولوژی Dynavis به سرعت به محدوده  دمای مطلوب رسانده شده و به صورت دقیق تر حفظ می شود. این منجر به صرفه جویی انرژی 7 تا 10 درصد متناظر با صرفه جویی هزینه در حدود 400 یورو در هر سال برای BOY 35E و صرفه جویی در انرژی 6.2 درصد انرژی درایو و حدود 1200 یورو در سال برای  Engel Victory 330/120 Tech شد.

 

--------------

لوله چیست؟ پی وی سی Pvc چیست؟ معرفی انواع لوله های پی وی سی

کاربرد انواع لوله ها / چگونگی انتخاب مواد ترموپلاستیک مناسب برای لوله کشی صنعتی

عمر طولانی لوله های پی وی سی ( PVC )

نقایص در فرایند اکستروژن و تاثیر بر کیفیت محصول

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد