ارسال پاسخ

۳ دى ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1288

pvc-asso.ir

نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در ارمنستان برگزار می شود

نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در ارمنستان به منظور ارتقای روابط تجاری بین دو کشور و در راستای تقویت صادرات غیرنفتی و حمایت از تولید داخلی 13 تا 16 اردیبهشت ماه در ایروان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، این نمایشگاه شامل بخش های صنعت ساختمان و زیرساخت، صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع سنگین و خودرو، محصولات و تولیدات دانش بنیان، صنایع غذایی، کشاورزی، دام و طیور، صنایع پزشکی، دارویی، آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل و دکوراسیون داخلی، صنایع دستی و گردشگری است.

 

نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در ارمنستان فرصت بسیار مغتنمی است تا فعالان تولید و صنعتگران کشور با ارائه دستاوردها و توانمندی های خود، زمینه تجارت و صادرات پایدار و بلند مدت را به کشور ارمنستان و کشورهای مشترک المنافع فراهم آورند. 


پل ارتباطی جهت ورود به بازار کشورهای روسیه، cis و اروپای شرقی، صادرات مجدد کالا به کشورهای اوراسیا بدون پرداخت هرگونه هزینه گمرکی، استفاده از معافیت های مالیاتی و گمرکی برای سرمایه گذاری در آن کشور، وجود شعبه بانک ملت در ارمنستان و امکان ترانسفر مالی و پولی بدون واسطه، ایجاد منطقه آزاد تجاری بین ایران و ارمنستان از جمله مزایای شرکت در این نمایشگاه برشمرده شده است.

 

کشور ارمنستان به دلیل قرار گرفتن در موقعیت مناسب جغرافیایی در منطقه اروپا و آسیا، استعداد تبدیل شدن به یک منطقه تجاری فرامنطقه ای را داشته و از آنجایی که هزینه گمرکی بین کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا صفر است، می توان از این کشور به عنوان پل ارتباطی جهت ورود به بازار کشورهای این اتحادیه شامل روسیه، بلاروس، قزاقستان، ازبکستان و قرقیزستان جمعاً با جمعیتی در حدود 200 میلیون نفر بهره برداری کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد