ارسال پاسخ

۲۶ آذر ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1274

pvc-asso.ir

جمعیت خاکستری در نمایشگاه آب و فاضلاب اصفهان

کاهش  و تغییر سالن ها و همزمانی آن با یک نمایشگاه غیر مرتبط، موجب انصراف حضور شرکت های تولیدی لوله و اتصالات پی وی سی شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، مرتضی سخایی فرد مدیر بازرگانی شرکت لوله گستر گلپایگان 


هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب استان اصفهان از 21 تا 24 آذر 1396 در اصفهان برگزار شد. این نمایشگاه همزمان با برپایی نمایشگاه لوستر و روشنایی بود که به گفته سخایی فرد همزمانی این دو نمایشگاه سنخیتی با یکدیگر نداشت.


سخایی فرد با اشاره به میزان استقبال از نمایشگاه گفت: تعداد بازدیدکنندگان این نمایشگاه اندک بود اما برخی از مراجعه کنندگان نمایشگاه لوستر و روشنایی در نمایشگاه آب و فاضلاب حضور یافتند و شاهد یک بازدید خاکستری بودیم.


وی گفت: شرکت لوله گستر گلپایگان به اهداف خود در این نمایشگاه که دیدار با بزرگان صنعت و ملاقات مشتریان قدیمی بود، دست یافت.


مدیر بازرگانی شرکت لوله گستر گلپایگان که تنها شرکت تولیدی لوله و اتصالات پی وی سی حاضر در این نمایشگاه بود اظهار داشت: ما برای نخستین بار در این نمایشگاه حضور یافتیم و از صنف لوله و اتصالات پلی اتیلن نیز تنها یک شرکت حاضر شده بود.


وی درباره دلایل این مشارکت پایین اظهار داشت: در ابتدا بنا بود حدد 5 شرکت تولیدی لوله و اتصالات پی وی سی در این نمایشگاه حاضر شوند اما مجری تغیراتی را در این نمایشگاه اعمال کرد مانند؛ کاهش سالن ها به یک سالن، تغییر سالن و همزمانی آن با یک نمایشگاه غیر مرتبط که این موارد موجب انصراف حضور شرکت های دیگر شد.


سخایی فرد، وجود زیرساخت های لازم، سابقه نمایشگاه و تبلیغات درست و  گسترده را از جمله عوامل موفقیت یک نمایشگاه ذکر کرد. وی ادامه داد: در کنار این عوامل برنامه ریزی مناسب و تبلیغات از سوی خود شرکت های حاضر در نمایشگاه می تواند به پیشبرد امور یاری رساند.

 

برای مشاهده اخبار لوله گستر گلپایگان اینجا را کلیک کنید.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط